نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل آموزش و پرورش هفته دولت را تبریک گفت

ارومیه(پانا)-نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان این هفته را به فرهنگیان و مسئولان این نهاد تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۴۸۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل آموزش و پرورش هفته دولت را تبریک گفت

وی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های مدیر کل و کارکنان اداره کل در حوزه ستادی و همچنین تشکر از فرهنگیان استان، توسعه زیر ساختهای آموزشی و پرورشی را جزو اولویتهای دولت و مجلس عنوان کرد و افزود: دولت موظف است شرایط بهینه آموزش و پرورش را برای فرزندان این مرز و بوم فراهم نماید.

وی ادامه داد: تقویت دانشگاه فرهنگیان، بومی سازی پذیرش نیرو و دانشجو در دانشگاه فرهنگیان، ساخت مدارس و جلب بیش از پیش همکاری خیرین مدرسه ساز در امر مدرسه سازی از موارد قابل توجه در زمینه تقویت زیرساخت های آموزشی و پرورشی است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این دیدار از همراهی نمایندگان مجلس در پیشبرد اهداف و برنامه های آموزش و پرورش تقدیر کرد و گفت: نمایندگان مجلس ظرفیتی بسیار مناسب جهت طرح مشکلات آموزشی و پرورشی استان در سطح کلان بوده ومی توانند نقش موثری در زمینه رفع این مشکلات ایفا کنند.

وی همچنین با اشاره به آمادگی اذربایجان غربی برای آغاز سال تحصیلی جدید اظهارداشت: این استان برای نخستین بار در سال گذشته طرح مانور نمادین اغاز مهر را به اجرا گذاشت.

محمدی با اشاره به روند مطلوب و کامل انتقالات درون استانی و برون استانی فرهنگیان و همچنین ساماندهی نیروی انسانی و آماده سازی و شاداب سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: امسال نیز این طرح با هدف رصد مشکلات احتمالی باقیمانده و امادگی هرچه بیشتر برای استقبال از سال تحصیلی در مهرماه روز دوم شهریور ماه در استان اجرایی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار