شهرک صنعتی مشترک ایران و جمهوری آذربایحان احداث می‌شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: شهرک صنعتی مشترک ایران و جمهوری آذربایحان احداث می‌شود و هم‌اکنون نیز کارشناسان در حال بررسی و مکان‌یابی برای زمین این ناحیه صنعتی مشترک هستند.

کد مطلب: ۹۴۸۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
شهرک صنعتی مشترک ایران و جمهوری آذربایحان احداث می‌شود

اکبر بهنام‌جو ،استاندار اردبیل اظهار داشت: در خصوص مراودات بین ایران و جمهوری آذربایجان در شمال استان اردبیل پروژه‌های مختلفی وجود داشته است و هم‌اکنون برخی از آنها در دست بررسی قرار داد و پروژه‌هایی که قرار است در بین این دو کشور احداث و ایجاد شود باید توجه اقتصادی داشته باشد.

او با تاکید بر مکان‌یابی شهرک صنعتی اظهار کرد: چندین محل در نوار مرزی ایران و جمهوری آذربایجان از شهرستان اصلاندوز تا شهرستان نمین انتخاب شده است که به زودی و در آینده‌ای نزدیک بازدید توسط کارشناسان و طرفین ایرانی و آذربایجانی به عمل می‌آید و پس از تایید محل مورد نظر سایر اقدامات انجام می‌شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه پروژه‌هایی احداثی در بین ایران و جمهوری آذربایجان باید علاوه ‌بر توجیه اقتصادی توجیه فنی نیز داشته باشد افزود: هر پروژه‌ای که در بین ایران و جمهوری آذربایجان احداث می‌شود باید مسائل توجیه اقتصادی و فنی آن هم برای طرف ایران و هم جمهوری آذربایجان به طور کامل مثبت باشد.

بهنام‌جو با اشاره به اینکه تمامی موضوعات بین ایران و آذربایجان هم در جلسات در تهران و هم در جمهوری آذربایجان پیگیری می‌شود تصریح کرد: تمامی طرح‌ها و پروژه‌های مشترک بین ایران و جمهوری آذربایجان را پیگیری می‌کنیم و یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین پروژه‌های بین ایران و جمهوری آذربایجان احداث خط ریلی مشترک بین این دو کشور است.

او همچنین از احداث ساختمان فرمانداری اصلاندوز خبر داد و گفت: به منظور حمایت این شهرستان احداث ساختمان فرمانداری در دستور کار قرار گرفته است تا فعالیت‌های اداری تسریع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار