تهیه برش استانی و منطقه‌ای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل از تهیه برش استانی و منطقه‌ای سند تحول بنیادین در این استان خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۸۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تهیه برش استانی و منطقه‌ای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اردبیل

احمد ناصری در حاشیه جلسه توجیهی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استان در گفت و گو با پانا اظهار داشت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سیاست‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش اساس کار آموزش و پرورش استان می‌باشد و تمام برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش استان بر اساس سند تحول بنیادین در حال انجام است.

او با اشاره به تهیه برش استانی و منطقه ای سند تحول بنیادین در استان، بیان کرد: اجرای سند تحول بنیادین در نواحی و مناطق آموزش و پرورش حرکتی رو به رشد دارد و شتاب گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه رویکرد مدرسه محوری در آموزش و پرورش استان کاملاً مشهود می‌باشد، ابراز داشت: در راستای عملیاتی کردن رویکرد مدرسه محوری شعار سال تحصیلی در مدارس طراحی می‌شود.

ناصری گفت؛ تمرکز فعالیت‌های آموزشی و پرورشی معطوف به مدارس است و اولیای دانش‌آموزان از فعالیت‌های فوق برنامه دانش‌آموزان در محیط سالم مدرسه استقبال می‌کنند.

او با اشاره به آمادگی مدارس استان برای سالتحصیلی جدید، ابراز داشت: چالش جدی در حوزه نیروی انسانی نداریم و فضاهای آموزشی استان را برای سالتحصیلی جدید آماده کردیم به طوری که ۲۸ پروژه آموزشی و ورزشی در مهرماه سالجاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به سیاست وزارت آموزش و پرورش مبنی بر جلب مشارکت‌های مردمی، افرود: مشارکت همه آحاد و اقشار مردم به خصوص اولیای دانش‌آموزان، ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان اردبیل در مدیریت نواحی و مناطق ۱۹ گانه استان ستودنی است.

ناصری بیان کرد: احداث و توسعه مراکز خدماتی، رفاهی و درمانی فرهنگیان، تجهیز مدارس کار و دانش و فنی حرفه‌ای، اهتمام جدی در راستای افزایش درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش، تلاش در راستای ارتقای منزلت و جایگاه معلم و بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان از جمله برنامه‌های شاخص اداره کل آموزش و پرورش استان می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار