آزادگان، الگوی نسل جوان

شیراز(پانا) _به مناسبت گرامیداشت ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرامه به همراه امام جمعه،فرماندار و جمعی از مسئولان با حضور در منزل آزاده ناصر حیدری جابری و محمد علی احمدی آزادگان دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۹۴۸۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آزادگان، الگوی نسل جوان

فرماندار خرامه گفت: آزادگان در سال های اسارت با تحمل سختی‌ها و مشقت های فراوان نشان دادند در شرایط سخت نیز از مواضع خود که ارزش‌های والای دین اسلام ، پیروی و از ولایت فقیه و سرافرازی ایران اسلامی دست بر نداشته و همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این الگویی برای نسل جوان است.

فرهاد جهانخواه در دیدار با آزادگان سرافزار شهرستان خرامه ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: دلاوری‌ها و پایداری‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس مایه عزت و آبروی امروز نظام جمهوری اسلامی و برگ زرین بر تاریخ انقلاب است.

حجت السلام محمد صباحی امام جمعه خرامه در این دیدار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در شان وجایگاه آزادگان بیان کردند: آزادگان باید قدر و ارزش جایگاه آزادگی خود را بدانند و وظیفه ماست که این اسوه‌های مقاومت و پایداری را از یاد نبریم و در ادای دین خود به آنان توفیق داشته باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرامه در این دیدار صمیمی با اشاره به خاطرات و حالا هوای ایام بازگشت کاروان اسرا در سال ۶۹ به میهن عزیزمان و استقبال با شکوه از الگوهای رشادت واستقامت این ایام را تبریک گفته و بیان داشتند: وظیفه ماست که به پاس آن همه پایمردی، تحمل رنج و مرارت دوران اسارت و همچنین صبرو شکیبایی خانواده های ایشان در معرفی و انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل جدید تلاش نماییم.

عبدالصمد سلیمانی گفت: در سال های گذشته اقدامات خوبی توسط دستگاه های متولی در مستند سازی و ثبت خاطرات آزادگان عزیز صورت گرفته است و لازم است با توجه با اینکه اکثر آزادگان عزیز تقریبا دوران میان سالی را پشت سر گذاشته اند درامر مستند سازی ومعرفی این عزیزان تمهیداتی در نظر گرفته شود و این اداره با ظرفیت های خود اعلام آمادگی می نمایید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرامه با اشاره به تجربه برنامه و مستند سازی تلویزیونی خود افزود: تلاش ما بر این است که با همکاری هنرمندان و انجمن های فرهنگی هنری این اداره در تهیه مستند از خاطرات و زندگی آزادگان شهرستان خرامه گام هایی برداریم.

در این دیدار، آزادگان سرافراز ناصر حیدری جابری و محمد علی احمدی که در تیره ماه ۶۷ در جزیره مجنون به اسارت نیروهای عراقی در آمده بودند از دوران جبهه، اسارت وبازگشت به میهن خاطراتی را بیان کردند.

در پایان این دیدار با اهداء لوح تقدیر،کتاب و شاخ گل از این عزیزان تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار