دعوت از کودکان و نوجوانان برای نظرسنجی درباره فیلم‌های کودک

تهران (پانا) - از همه کودکان و نوجوانان کشورمان می خواهیم در نظرسنجی تحلیلی سینمای کودک و نوجوان شرکت کنند تا در آینده فیلم های بهتری برای آنان ساخته شود.

کد مطلب: ۹۴۸۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دعوت از کودکان و نوجوانان برای نظرسنجی درباره فیلم‌های کودک

بهمن عبدالهی، مدیر گروه نظرسنجی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ضمن در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، با بیان این مطلب افزود: «امسال برای نخستین بار جشنواره در تمام استان ها برگزار می شود. به همین دلیل مدیران جشنواره تصمیم گرفته اند ذائقه و سلیقه مخاطبان اصلی این سینما _که کودکان و نوجوانان_ هستند، مورد سنجش وارزیابی قرار دهند.»
وی تاکید کرد: «در این بخش از نظرسنجی جشنواره پرسش هایی درباره انتخاب آثار سینمایی، راه های تهیه و تماشای فیلم، اولویت های سینمای کودک و نوجوان، ضعف ها و قوت ها و... طراحی شده و از گردآوری و تحلیل آنها می توان به یک وضعیت کلی دست پیدا کرد. نتایج این پژوهش در اختیار مدیران سینمایی، کارشناسان، سینماگران و... قرار خواهد.»
مدیر گروه نظرسنجی جشنواره همچنین گفت: «علاقه مندان می توانند از طریق لینک http://www.cafepardazesh.ir/form/view.php?id=18773143، در این نظرسنجی شرکت کنند.»

وی در خاتمه تاکید کرد: «اگر عضوی از خانواده شما کودک و نوجوان است یا در اطراف شما کودکان و نوجوان زندگی می کنند، از آنها بخواهید درباره کالای فرهنگی سینما- که خودشان قرار است مصرف کننده اش باشند- نظر دهند و در بین تحقیق عمومی شرکت کنند.»
علاقه مندان می توانند از طریق لینک مربوطه یا کیو آر کد به نظرسنجی محتوایی فیلم های کودکان و نوجوانان دسترسی پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار