انجام ماموریت اربعین 98 تحت قرارگاه عملیاتی «ابوذر»

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری ناجا اعلام کرد امسال ماموریت اربعین حسینی(ع) با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت زائران عتبات عالیات تحت قرارگاه عملیاتی «ابوذر» مدیریت و نظارت خواهد شد.

کد مطلب: ۹۴۸۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
انجام ماموریت اربعین 98 تحت قرارگاه عملیاتی «ابوذر»

براساس گزارش سایت پلیس، سردار محمد شرفی درارتباط ویدئو کنفرانسی با معاونان هماهنگ کننده و رؤسای پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی سراسر کشور، با تشریح و تبیین دستورالعمل جامع اعتلای معرفتی و تعالی رفتار کارکنان کوپ، کارکنان این رده های اجرایی را ملزم به رعایت مفاد دستورالعمل کرد.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های افزایش منزلت پلیس در جامعه این است که پلیس خود را به افکار و سرمایه های اجتماعی جامعه نزدیک‌تر کرده و بتواند میان خود و این افکار، هماهنگی و سازگاری ایجاد کند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به اشاره به دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه سال جاری و اظهار رضایت معظم له از عملکرد کوپ ها که فرمودند "نسبت به گذشته خیلی بهتر شده اند" تاکید کرد: همواره در تلاش هستیم تا با نصب العین قراردادن توصیه های مقام عظمای ولایت نسبت به ارتقاء کیفیت خدمت رسانی در کلانتری و پاسگاه ها بیش از پیش کوشا باشیم.

سردار شرفی در بخش دیگری از صحبت های خود و تشریح اقدامات آتی پلیس پیشگیری ناجا در سال جاری، گفت: با نزدیک شدن به ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ماموریت اربعین حسینی(ع) با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت زائران عتبات عالیات تحت قرارگاه عملیاتی ابوذر مدیریت و نظارت خواهد شد.

در پایان این ویدئو کنفرانس جانشین فرماندهی استان البرز و رؤسای پلیس پیشگیری استان های کرمانشاه، هرمزگان، کرمان و اصفهان به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار