رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین ؛

رشد و ارتقا سازمان دانش آموزی منوط بر همکاری مسئولین مناطق است

قزوین (پانا) - اولین گردهمایی ماهانه مسئولین واحدها با حضور رئیس جدید سازمان دانش آموزی استان قزوین آقای جبار حسنعلی پوردر محل سازمان دانش آموزی استان قزوین برگزار شد.جبار حسنعلی پوررئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین گفت: رشد و ارتقا سازمان دانش آموزی منوط بر همکاری و همدلی مسئولین مناطق است.

کد مطلب: ۹۴۸۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
رشد و ارتقا سازمان دانش آموزی منوط بر همکاری مسئولین مناطق است

جبار حسنعلی پور رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین در نشست ماهانه مسئولین واحدها گفت: رشد و ارتقا سازمان دانش آموزی منوط بر همکاری و همدلی مسئولین مناطق است و ما باید بتوانیم در راستای رشد و پیشرفت، همدلی و هفکری خود را به نمایش بگذاریم.

رئیس سازمان دانش آموزی در خصوص آگاهی مردم راجع به سازمان دانش آموزی گفت:متاسفانه سازمان دانش آموزی بین مردم و همچنین دیگر ارگان های آموزشی ناآگاه مانده و اینکه شاید موانعی باشد که باعث ناآشنا ماندن شده باشد و ما باید با کمک هم دنیال راهکاهای خوب برای رشد و پیشبرد اهداف سازمان دانش آموزی باشیم.

حسنعلی پور در حضور مسئولین واحدهای مناطق گفت:بنده درهر شرایطی سعی می کنم هنرمند خوبی باشم تا نیازمند . واینکه ما باید بتوانیم با ارتباط برقرا کردن با آموزش و پرورش موانع را برطرف کنیم تا از پتانسیل سازمان دانش آموزی استفاده کنیم و آنرا به سمت جلو سوق دهیم که امیدوارم با کمک های شما این کار به ثمر برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار