کسب رتبه های برتر در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور توسط دانش آموزان اردبیلی

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از کسب رتبه های برتر درمسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز، توسط دانش آموزان این استان خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۸۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه های برتر در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور توسط دانش آموزان اردبیلی

سید غلامحسن خلیلی موسوی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات تعداد 74 نفر از دانش آموزان پسر و دختر برگزیده استان اردبیل در رشته های قرائت قرآن کریم، ترتیل، حفظ، حفظ ویژه، تفسیر، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، اذان، انشای نماز و مداحی شرکت داشتند، این مسابقات را گامی مهم در جهت اعتلای فرهنگ قرآنی و دینی در بین نوجوانان و جوانان دانش آموز عنوان کردند.

او افزود: در این دوره از مسابقات از ناحیه یک اردبیل دانش آموزان « امیررضا برزگر» رتبه دوم کشوری در رشته تفسیر و« امیر علی پورقاسم »رتبه پنجم کشوری در رشته حفظ 20 جزء، از منطقه پارس آباد دانش آموزان «عرفان دلیر» رتبه سوم کشوری در رشته صحیفه سجادیه، «مهدی توسلی» رتبه چهارم کشوری در رشته حفظ 5 جزء و« ابراهیم حسن پور» رتبه چهارم کشوری در رشته ترتیل را کسب کردند. از بین خواهران نیز خانم «آیدا سلیمی» از منطقه مشکین شهر حائز رتبه پنجم کشوری در رشته تفسیر شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان ادامه داد :در این دوره از مسابقات از نفرات اول تا پنجم هر رشته با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار