سهم استان اردبیل از جذب دانشجومعلم امسال 381 نفر است

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت: سهم استان اردبیل از جذب دانشجومعلم در سال جاری381 نفر است.

کد مطلب: ۹۴۸۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
سهم استان اردبیل از جذب دانشجومعلم امسال 381 نفر است

احمد ناصری در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به منزله قانون اساسی آموزش و پرورش می باشد اولویت جذب معلم در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.

او با اشاره به اهمیت و جایگاه والای دانشگاه فرهنگیان در تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص مورد نیاز آموزش و پرورش تصریح کرد: تاثیر بسزای این دانشگاه ماموریت‌گرا را می‌توان در کلاس های درس مشاهده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: امسال سهمیه آموزش و پرورش استان از ردیف استخدامی دانشجومعلم 381 نفر است که در دو پردیس و یک مرکزآموزش عالی فرهنگیان استان و پردیس‌‌های فرهنگیان استان‌های دیگر تحصیل خواهندکرد.

ناصری با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در معاونت ابتدایی آموزش و پرورش استان قابل جبران است، گفت :در سال تحصیلی جدید 460 نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و جذب سرباز معلم وارد مدارس استان می‌شوند.

او با اشاره به اجرای پروژه مهر در نواحی و مناطق 19 گانه استان بیان کرد :28 پروژه آموزشی و ورزشی اعم از 22 باب مدرسه با 144 کلاس درس ، 6 سالن ورزشی 1 چمن مصنوعی و 7 نمازخانه آموزشگاهی در سال تحصیلی جدید در استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار