کسب 6 پرچم افتخار و 2تندیس اردویی در اردوی ملی پیشتازان توسط دانش آموزان اردبیلی

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش ورییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اردبیل گفت: دانش آموزان اردبیلی موفق به کسب 6 پرچم افتخار و 2 تندیس اردویی در اردوی ملی پیشتازان کشورشدند.

کد مطلب: ۹۴۸۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب 6 پرچم  افتخار و 2تندیس اردویی در اردوی ملی پیشتازان توسط دانش آموزان اردبیلی

احمد ناصری در گفت و گو با پانا اظهار داشت:اردوهای دانش آموزی فرصتی مناسب برای انتقال مفاهیم مهم تربیتی به دانش آموزان ، کسب مهارت های اجتماعی و تقویت باورهاو اعتقادات دانش آموزان می باشد .

او با بیان اینکه اردوهای دانش آموزی موجب تجربه زندگی دسته جمعی و کشف و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان می شود، تصریح کرد: در اردوی ملی پیشتازان ، دانش آموزان پیشتاز در قالب فعالیت های گروهی و تیمی ، مهارت ها و توانمندی های تشکیلاتی خود را به نمایش می گذارند.

رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان ابراز داشت : در این اردوی ملی برای اولین بار دانش آموزان پیشتاز پسر استان موفق به کسب 4 پرچم افتخار و 1 تندیس اردویی و دانش آموزان پیشتاز دختراستان نیز موفق به دریافت 2 پرچم افتخار و 1 تندیس اردویی شده اند.

ناصری گفت : تلاش آموزش و پرورش در راستای تربیت دانش آموز تمام ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد و برگزاری اردوهای فرهنگی و تشکیلاتی نیز در همین راستاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار