کریمی: پنجمین جشنواره الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی کشور در تهران برگزار خواهد شد

تهران (پانا) – میزبانی پنجمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی کشور بر عهده آموزش و پرورش شهر تهران خواهد بود. این جشنواره، روزهای سوم و چهارم شهریور در اردوگاه شهید باهنر برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۴۸۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: پنجمین جشنواره الگوهای برتر تدریس تفکر و سبک زندگی کشور در تهران برگزار خواهد شد


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران با اعلام خبر میزبانی شهر تهران برای جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی، گفت: 27 نفر از برگزیدگان جشنواره همراه با سرگروه های آموزشی این درس و سرگروه های پرورشی سراسر کشور، به مدت دو روز در اردوگاه شهید باهنر حضور خواهند داشت.

وی افزود: این جشنواره با هدف تجلیل از برگزیدگان و آموزش مفاهیم تدریس نوین درس تفکر و سبک زندگی برنامه ریزی شده تا ضمن قدردانی از ایده های تدریس و الگوهای ارزشمند برگزاری کلاس های تفکر امکان ترویج رویکردهای جدید در این زمینه براساس سند تحول بنیادین فراهم شود.


عبدالرسول کریمی همچنین افزود: در جشنواره پنجم علاوه بر تجلیل از برگزیدگان این جشنواره از ادارات امورتربیتی منتخب سراسر کشور در زمینه ساماندهی نیروی انسانی و توانمندسازی حوزه پرورشی قدردانی می گردد. بررسی اجمالی کتاب پایه های هفتم و هشتم تفکر و سبک زندگی و مستندسازی از تدریس های نمونه و برتر از جمله برنامه های دیگر از جشنواره خواهد بود.


معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران اظهار امیدواری کرد این جشنواره امکان گسترش صحیح درس مهم تفکر و سبک زندگی را در سراسر کشور فراهم نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار