تامین مایحتاج ۲۰۰ خانوار در جشن مددکاری انجمن‌امید

ارومیه(پانا)-رئیس بیمارستان سرطانی امید ارومیه از تامین مایحتاج ۲۰۰ خانوار در جشن مددکاری انجمن‌امید خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۸۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تامین مایحتاج ۲۰۰ خانوار در جشن مددکاری انجمن‌امید

خشابی رئیس بیمارستان سرطانی امید با اشاره به اینکه مهمترین فعالیت بیمارستان امید، کمک به درمان بیماران سرطانی است گفت: در این رابطه با توجه به بالابودن هزینه های درمانی این بیمارستان به وضعیت معیشتی خانواده‌های تحت پوشش نیز رسیدگی می کند.

او افزود: در این باره گروه مددکاری امید برای بیمارانی که سرپرست خانواده بوده و یا شرایط کودک بیمارشان ایجاب می‌کند که والدین به شکل پیوسته از وی پرستاری کنند، جیره‌های غذایی یک هفته ای، دو هفته‌ای و ماهیانه اختصاص می‌دهد.

خشابی گفت: این برنامه سالانه دوبار برگزار می شود، که شامل برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و سرگرمی است و در آن تمام لوازم مورد نیاز بیماران مثل دفتر، مداد و کیف برای دانش آموزان و مواد غذایی سالم و پوشاک برای خانواده‌ها در اختیارشان قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این برنامه‌ها سعی می‌شود در کنار رفع مایحتاج زندگی، به فرهنگ سازیِ شیوه زندگی سالم نیز پرداخته شده و آموزش‌های لازم در این زمینه به خانواده‌ها ارائه شود.

وی ادامه داد:امسال نیز با همت انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان "امید" مایحتاج ۲۰۰ خانوار نیز تامین می شود.

خشابی بیان کرد: گروه مددکاری امید شامل دو گروه بانوان و جوانان است که گروه جوانان شامل خانم‌ها و آقایان بوده و گروه بانوان شامل بانوان فرهنگی و بازنشسته است که در طول هفته به صورت روزانه در این انجمن فعالیت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار