آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون اصلح مهارت‌آموزان دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا) - سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون جامع (اصلح) این دانشگاه از طریق سامانه هدف خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۸۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون اصلح مهارت‌آموزان دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رضا کچوئیان از برگزاری آزمون جامع مهارت‌آموزان (اصلح) ورودی سال‌های 1396 و 1397 و افراد باقی­­‌مانده سال 1395 در روز جمعه اول شهریور به طور همزمان در 31 استان کشور خبر داد و گفت: «مهارت‌آموزان می­‌توانند به سامانه هدف مراجعه و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.»

او ادامه داد: «فرآیند آزمون جامع روز جمعه از ساعت 8:30 صبح آغاز می‌شود و درب ورود به محل آزمون از ساعت 8:45 بسته خواهد شد. نشانی حوزه‌های برگزارکننده آزمون در همه استان‌ها بر‌اساس حوزه انتخابی مهارت­‌آموزان بر روی کارت­‌های ورود به جلسه قابل رویت است. با وجود در دسترس بودن سامانه هدف، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تا قبل از زمان شروع فرآیند آزمون، به مهارت‌آموزان توصیه می‌شود در اسرع وقت کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت و محل برگزاری آزمون خود را شناسایی کنند.»

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان افزود: «آزمون در دو بخش کتبی چند‌گزینه‌ای و کتبی عملکردی برگزار می‌شود. برای مهارت­‌آموزان ورودی سال 1397 تعداد 20 سوال چند‌گزینه‌ای مرتبط با مولفه فرهنگی در انتهای دفترچه درج شده است. داوطلبان باید برای افزایش امتیازات خود در مولفه فرهنگی، پاسخگوی سئوالات باشند.»

به گفته کچوئیان، زمان در نظر گرفته شده برای پاسخگویی به سئوالات آزمون 210 دقیقه است. او ادامه داد: «زمان در اختیار قرار گرفتن دفترچه و پاسخنامه سئوالات عملکردی به مهارت‌آموزان 50 دقیقه پس از شروع آزمون چند‌گزینه‌ای است.»

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: «با هدف مراعات حال مهارت آموزان در پنجمین مرحله برگزاری آزمون جامع، نمره منفی برای سئوالات آزمون احتساب نمی‌شود.»

او افزود: «به همراه داشتن کیف، موبایل، جزوه و کتاب در آزمون ممنوع و به معنای تخلف در جلسه آزمون است. همچنین خروج هرگونه اقلام آزمون از حوزه برگزاری آزمون نیز تخلف است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار