«احلی من العسل» بیانگر و مروج حقیقت ادب در صحنه کربلا است

ارومیه(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: سوگواره احلی من العسل بعنوان یک بستر تربیتی، بیانگر و مروج حقیقت ادب در صحنه کربلاست.

کد مطلب: ۹۴۸۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
«احلی من العسل» بیانگر و مروج حقیقت ادب در صحنه کربلا است

«قدرت اله قاسمی» صبح امروز در جلسه هماهنگی سوگواره احلی من العسل افزود: با حضور دانش آموزان و مسوولان آموزش و پرورش استان، سوگواره «احلی من العسل» همزمان با سراسر کشور مصادف با ششم محرم سالروز شهادت حضرت قاسم بن حسن(ع) در سراسر استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در کنار حضور دانش آموزان استان در مصلی ها، مدارس نیز در این آیین شرکت می کنند و با هماهنگی های انجام شده با نهادها در راستای حمل و نقل دانش آموزان نیز تدابیر لازم اتخاذ شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه کار برای امام حسین ع، نام نویسی در یک مکتب و رویه تربیتی است؛ اظهار داشت: خواهان همکاری همه جانبه و یکدلانه کلیه دستگاه های فرهنگی استان در برگزاری هر چه با شکوه تر سوگواره احلی من العسل هستیم.

وی با اذعان به اینکه قیام امام حسین ع همواره در طول تاریخ روشنگری کرده است؛ افزود: احلی من العسل بیانگر و مروج حقیقت ادب در صحنه کربلاست.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: حضور فعال تشکلهای دانش آموزی اعم از بسیج، انجمن های اسلامی دانش اموزان و پیشتازان در آیین سوگواره احلی من العسل مد نظر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار