تاج: تاکید داریم صدور آراء کمیته انضباطی قبل از پایان روز مسابقه باشد

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد تلاش این است آراء کمیته انضباطی تا قبل از پایان روز مسابقه اعلام شود.

کد مطلب: ۹۴۸۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تاج: تاکید داریم صدور آراء کمیته انضباطی قبل از پایان روز مسابقه باشد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در نشست امنیت رویدادهای ورزشی در آستانه لیگ برتر فوتبال ایران در حضور وزیر ورزش و جوانان و اعضای این نشست از نهادهای مختلف از جمله وزارت کشور و نهادهای نظارتی و نیروی انتظامی گفت: هماهنگی خوبی داریم و قطعا مشکلاتی که در ادوار گذشته لیگ داشتیم با بازنگری و کارکارشناسی اصلاح شده و انشاالله امسال شاهد یک لیگ منظم و با امنیت و آسایش خاطر برای هواداران فوتبال خواهیم بود.

رییس فدراسیون فوتبال با تقدیر از همکاری های وزارت ورزش و مجموعه شرکت توسعه و نیروی انتظامی اظهار داشت: هدف همه ما ایجاد و حفظ نشاط اجتماعی از مسیر فوتبال است چرا که بزرگ‌ترین همایش انسانی کشور را هر هفته در رقابت‌های لیگ برتر و سایر لیگ های فوتبال کشور شاهد هستیم.

تاج درباره کنترل و برخوردهای قانونی با متخلفان خاطرنشان کرد: ستاد انضباطی با هرکسی و در هر جایگاهی که باشد و قواعد و قوانین را رعایت نکند برخورد خواهد کرد و تاکید داریم صدور آرای انضباطی بسرعت و حتی تا قبل از پایان روز مسابقه باشد و در این مورد با کسی تعارف نداریم.

رییس فدراسیون فوتبال از همه دوستداران فوتبال خواست به کمک یکدیگر و در سایه همدلی و همکاری فوتبال را حفظ کنیم و قطعا در سایه یک لیگ منظم و قوی تیم های ملی قدرتمند خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار