تجلیل مدیریت آموزش‌وپرورش هندیجان از خبرنگاران و رسانه ها

هندیجان (پانا) - با حضور رئیس اداره آموزش‌وپرورش هندیجان معاونان رئیس، کارشناسان اداره از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان هندیجان طی آیینی تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۴۸۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مدیریت آموزش‌وپرورش هندیجان از خبرنگاران و رسانه ها

ظهر امروز با حضور مسئولان اداره آموزش‌وپرورش هندیجان، بخصوص ریاست اداره به مناسبت روز خبرنگار از اصحاب رسانه و جراید هندیجان قدردانی شد. هرچند این مراسم به دلایل کاری، اداری با تأخیر برگزار شد اما نشانه توجه آموزش‌وپرورش به قشر زحمت‌کش و پرتلاش خبرنگاران است.
قاسم عباسی رئیس اداره آموزش‌وپرورش هندیجان در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: به سبب مشغله‌های کاری و جلسات متعدد نتوانستیم جلسه تقدیر از خبرنگاران را به‌موقع برگزار کنیم اما همواره آموزش‌وپرورش نگاه مهم و مثبتی به رسانه‌ها دارد.
او افزود: هر فعالیت که در جامعه صورت می‌گیرد رسانه‌ها آن را اطلاع‌رسانی می‌کنند از وظایف مهم خبرنگاران اطلاع‌رسانی به مردم در همه زمینه‌ها و موضوعات است خبرنگاران وضعیت معیشت وزندگی سختی دارند.
رئیس آموزش‌وپرورش هندیجان بیان کرد: خبرنگاران در شرایط سخت و با مشکلات فراوانی در حال خدمت و اطلاع‌رسانی به مردم هستند. رسانه نقش مهمی را در جامعه دارند هدف ما تقدیر و تشکر از زحمات شما که با آموزش‌وپرورش همکاری خوبی دارید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار