سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه کار گروه تعمیر و تجهیز :

تعمیر و تجهیز مدارس از مهمترین برنامه های پروژه مهر است

اهواز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه کار گروه تعمیر و تجهیز ناحیه یک اهواز گفت : سازماندهی مناسب، تلاش در جهت تعمیر و تجهیز مدارس از جمله مهمترین ویژگی های پروژه مهر است.

کد مطلب: ۹۴۸۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تعمیر و تجهیز مدارس از مهمترین برنامه های پروژه مهر است

صادق نیسی گمراوی در جلسه کار گروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر ۹۸ با اشاره به اهمیت پیگیری موارد مهم تعمیر و تجهیز ، گفت : سازماندهی مناسب ، تلاش در جهت تعمیر و تجهیزمدارس از جمله مهمترین ویژگی های پروژه مهر است .

او با بیان اینکه در یک ماه باقی مانده تا شروع سال تحصیلی در ناحیه یک اهواز ، پروژه مهر با جدیت بیشتری دنبال شود، خاطرنشان کرد: پروژه مهر تمام مسائل نیروی انسانی و تجهیز مدارس را در بر می‌گیرد و هر چه نظارت بیشتری در این خصوص صورت گیرد قطعاً مهر خوبی را آغاز خواهیم کرد.

نیسی گمراوی با بیان اینکه ۱۱ مدرسه آسیب دیده در سیلاب در دست تعمیرات کلی و جزئی هستند ، افزود : مذاکرات متعددی با سازمان ها و موسسات خیریه برای احداث مدارس در جهت غلبه بر بحران کمبود فضای آموزشی انجام گرفته است .

اوپبا عنوان اینکه ساماندهی نیروهای سرایدار و خدمتگذار مدارس با جدیت باید دنبال شود ، افزود : پیگیری تجهیزات مدارس و تعمیر میز ها و نیمکت ها از دیگر اقدامات کار گروه تعمیر و تجهیز است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار