مدیرکل فرهنگی آموزش و پرورش: المپیاد سرود و نمایش و طرح سینما امسال در مدارس کلید می‌خورد

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد امسال المپیاد هفته سرود و نمایش و طرح سینما در مدارس کلید می‌خورد.

کد مطلب: ۹۴۸۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل فرهنگی آموزش و پرورش: المپیاد سرود و نمایش و طرح سینما امسال در مدارس کلید می‌خورد

علی رمضانی در مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان دختر کشور که عصر امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد حضور دانش آموزان خلاق، مبتکر، بانشاط و تاثیرگذار را در این دوره از جشنواره مغتنم شمرد و گفت: به فضل خدا افتتاحیه این جشنواره را که از مهر ۹۷ با حضور ۱۰ میلیون و ۸۳ هزار نفررشته در سراسر کشور شروع شد در این زمان با حضور بیش از هزار دانش آموز دختر، عناصر تاثیرگذار فرهنگی خارج از آموزش و پرورش و مدیران ارشد آموزش و پرورش آغاز می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با اعلام اینکه ۲۰ درصد دانش آموزان حوزه فرهنگی هنری از مدارس استعدادهای درخشان هستند گفت: انتظار داریم اموزش و پرورش به این حوزه توجه ویژه داشته باشد زیرا دانش اموزان این جشنواره مسئولیت مهارت آموزشی و خلاقیت را برعهده دارند.

رمضانی افزود: اساتید ویژه و بنام کشور را در این مدت به کلاس ها و کارگاه های آموزشی دعوت کردیم. امسال برای اولین بار تمام شما دانش آموزان به عنوان مربی همیار انجمن فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی تربیتی انتخاب می‌شوید و برایتان ابلاغ زده می‌شود.

او افزود: اداره کل فرهنگی هنری امسال با کمک شما دانش آموزان المپیاد هفته سرود و نمایش را در مدارس دارد و طرح سینما در مدارس کلید می.خورد تا دانش اموزان در مدرسه از این ظرفیت استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی گفت: در بحث هنرهای دستی تجسمی نیز برای دانش آموزانی که شغل ایجاد کردند با توجه به تفاهم‌نامه بنیاد امید که ۱۰ میلیون تومان وام برای دانش‌آموزان برگزیده پرسش مهر در نظر گرفته شد ادامه می‌یابد.

رمضانی گفت: اینجا مرکز آموزش است نه رقابت. امیدواریم پس از آموزش با دانشی که کسب کردید در استان‌ها و کانون‌ها به عنوان سفیران ما مشغول شوید.

در این مراسم از ۲۳ جلد کتاب که آثار برگزیده دانش آموزان است و ۱۶ جلد تولید محتوای نمایشی اداره کل فرهنگی هنری رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار