سومین عصرانه شاد قصه‌گویی با حضور مصطفی رحماندوست در پردیس تئاتر تهران

تهران (پانا) - سومین عصرانه شاد قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان با حضور و قصه گویی «مصطفی رحماندوست» روز پنج‌شنبه 31 مرداد در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۸۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
سومین عصرانه شاد قصه‌گویی با حضور مصطفی رحماندوست در پردیس تئاتر تهران

به گزارش روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، سومین عصرانه شاد قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان شهر تهران با حضور «مصطفی رحماندوست» در قالب قصه‌گویی و پرسش و پاسخ با کودکان و نوجوانان در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش مهارت روخوانی بچه‌ها برگزار می شود و «مصطفی رحماندوست» شاعر، قصه نویس و مترجم کتاب های کودکان و نوجوانان علاوه بر خواندن قصه در این ارتباط با حاضرین گفت وگو می کند.

رحماندوست از سال ۱۳۵۷ با عنوان مدیر مرکز نشریات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشغول به کار شد.


از آن پس تا به امروز در سمت مدیر برنامه‌ کودک‌ سیما، سردبیر نشریه‌ پویه‌، مدیر مسئول نشریات رشد، مدیر کل دفتر مجامع و فعالیت‌های فرهنگی، سردبیر رشد دانش‌آموز، سردبیرسروش‌ کودکان، دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و داور جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان (اصفهان) فعالیت کرده است.

از او بیش از ۱۱۶ اثر به صورت مجموعه داستان و مجموعه شعر برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است که برخی از آنها عبارتند از: ۲ پر ۲ پر ۴ پر، آسمان هم خندید، ترانه‌های نوازش، بازی شیرین است، درسی برای گنجشک، توپ در تاریکی، بچه‌ها را دوست دارم، مرغ قشنگ تپلی و...

سومین عصرانه شاد قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان با حضور و قصه گویی «مصطفی رحماندوست » روز پنج‌شنبه 31 مرداد از ساعت 3 تا 5 در سینمای پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود. حضور در این برنامه رایگان و آزاد است اما برای حضور لازم است که ثبت نام و رزرو از طریق شماره تماس های 96657603-96657604-96657605 صورت پذیرد.

پردیس تئاتر تهران در اتوبان امام علی(ع) شمال به جنوب، خروجی محلاتی(شرق)، خیابان شاه‌آبادی، خیابان بقایی واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار