رییس سازمان دانش آموزی فارس:

سامانه جامع آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان راه اندازی می شود

شیراز (پانا) - رییس سازمان دانش آموزی فارس گفت: سامانه جامع آموزش خبرنگاری به منظور ارتقای کیفیت فعالیت دانش آموز خبرنگار در فارس راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۹۴۸۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
سامانه جامع آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان راه اندازی می شود

محسن کلاری با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم ، همزمان شدن اختتامیه نخستین جشنواره انتخاب خبرنگار برتر خبرگزاری پانا استان فارس با این ایام را به فال نیک گرفت و گفت: امیدوارم این گونه برنامه های تشویقی در راستای انگیزه بخشی به داتش آموزان فعال در سال های آتی نیز ادامه داشته باشد.

رییس سازمان دانش آموزی فارس افزود: افزایش مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان ازجمله موارد بسیار مهمی است که از طریق خبرگزاری پانا به عنوان یکی از مهمترین اولویت ها دنبال می‌شود تا علاوه بر آشنایی با فنون خبرنگاری، این مهارت نیز تقویت شود.

کلاری در همین خصوص با اعلام اینکه سامانه جامع آموزش خبرنگاری در استان فارس راه اندازی می شود، تاکید کرد: مقوله آموزش به عنوان یک بعد بسیار مهم و تاثیر گذار در راس برنامه های خبرگزاری پانا قرار دارد .

وی اضافه کرد: در همین خصوص با راه اندازی این سامانه سعی خواهد شد تا با پوشش دادن تمام ابعاد آموزش، دانش آموزان علاقمند و پر توان با بهره گیری از آموزش ها، به عنوان یک خبرنگار ، نحوه فعالیت خود را در خبرگزاری پانا ارتقا دهند و به عنوان خبرنگارانی حرفه ای وارد عرصه رسانه و اجتماع شوند.

این‌ مقام مسئول با اشاره به اقدامات بسیار سازمان دانش‌آموزی در ارتقای اجتماعی و معنوی دانش‌آموزان نیز گفت: هدف از تمام کارها در سازمان دانش‌آموزی ارتقای سطح علمی و معنوی دانش‌آموزان از طریق بالابردن مهارت‌های اجتماعی است که خبرگزاری پانا یکی از این فعالیت‌ها است.

در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از رابطین خبری، «دانش‌آموز- خبرنگاران» برتر خبرگزاری پانای استان فارس معرفی شدند.
محمد فروتن، احمدرضا کریمیان، کورش خضری مطلق به‌عنوان خبرنگاران فعال منتخب و ریحانه قاسمی، مهدیه پژاوند، علیرضا فهیمی، زهرا خلیلی، فاطمه زائری، صبا اسدی، سعیده دهقانی، کیمیا موحد و عدنان عباسی به‌عنوان خبرنگاران برتر منتخب معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار