محمد صیدلو: سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان دختربا اهداف رقابت سالم و افزایش توانمندی های فنی برگزار می‌شود

تهران(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از آغاز رقابت برگزیدگان سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان دختر کشور به به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۸۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: سی و هفتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان دختربا اهداف  رقابت سالم  و افزایش توانمندی های فنی برگزار می‌شود

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار داشت: رقابت بیش از یک هزار و دویست دانش آموز دختر برگزیده مسابقات فرهنگی هنری کشور از امروز بیست و هشتم مرداد98در اردوگاه شهید باهنر آغاز و تا روز پنجشنبه سی و یکم مردادماه ادامه خواهد یافت.

او در ادامه با اشاره به نقش بسیار مهم فعالیت‌های فرهنگی هنری در تربیت تمام ساحتی دانش آموزان،افزود: بی شک برگزاری این مسابقات علاوه بر ایجاد انگیزه و بالا بردن توان فنی و تکنیکی دانش آموزان در رسیدن به آرامش ذهنی، فکری و روانی دانش آموزان نیز موثر خواهد بود.

صیدلو، با تاکید بر رشته های مختلف رقابتی در این جشنواره، تصریح کرد: شعر ، داستان، نقد ادبی، وبلاگ، نشریه الکترونیک، بازیهای رایانه ای، نمایش صحنه ای و عروسکی، فیلم کوتاه، نقالی، نمایشنامه خوانی، سرود، تکنوازی، و هنرهای دستی و تجسمی از جمله رشته‌هایی است که در آن دانش آموزان به رقابت می پردازند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به برگزاری کارگاههای تخصصی با حضور اساتید صاحب سبک در خلال برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: تمام تلاش بر این است که دانش آموزان در کنار یک رقابت سالم با یکدیگر بر توانمندی‌های فنی خود نیز بیافزایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار