خبرنگاران، چشم بینای جامعه، هستند

شیراز (پانا) - خبرنگار با تیز‌بینی به مسائل پیرامون خود می پردازد و آنها را منعکس می کند به همین‌خاطر، چشم بینای هر جامعه خبرنگاران هستند.

کد مطلب: ۹۴۸۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران، چشم بینای جامعه، هستند

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان فارس در آیین اختتامیه‌ی نخستین جشنواره انتخاب خبرنگار برتر و فعال خبرگزاری پانا استان فارس گفت : یک خبرنگار باید سوژه یاب خوبی باشد و با خوش فکری خود موضوعی را شاخص کند و ذهن مخاطب را متمرکز کند.

جهانبخش بانشی افزود : یکی از ویژگی های دیگر خبرنگار امانت‌داری است چرا که خبرنگار باید واقعیت ها را منتشر کند، تا جامعه در فرایند قدم هایی که بر می دارد دچار اشتباه نشود.

او با تاکید بر اینکه خبرنگاران پانا بسیار فعال و با استعداد هستند تصریح کرد : حیات معنوی و ماندگاری فرهنگی و نشاط و پویایی و سرزندگی جامعه به اطلاع رسانی و فرایندی است که به ارتباط بین مردم باز می‌گردد

او ادامه داد : مردم حق دارند اخبار شفاف و صحیح را که منطبق بر واقعیت است دریافت کنند و بر اساس آن بیندیشند و تصمیم گیری کنند و مشکلات را برطرف کنند.

بانشی حرفه ی خبرنگاری را بسیار پر اهمیت و خطیر خواند و با اشاره به اینکه یکی از شعارهای انقلاب اسلامی ما آزادی بوده و آزادی بدون خبرنگار و اطلاع رسانی ناقص است ادامه داد : سازمان دانش آموزی تلاش کرده است با تشکیل خبرگزاری پانا و با حضور خبرنگار دانش‌آموزان، وظیفه و رسالت خود را انجام دهد.

بانشی با اشاره به اینکه پانا در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان نقش پر‌رنگی دارد خطاب به خبرنگاران پانا ادامه داد :سن کم و اشتیاق و شور فراوان وجودتان شما را از دیگر خبرنگاران متمایز می کند.

در این مراسم از سه دانش‌آموز خبرنگار فعال و برتر این خبرگزاری و همچنین ۱۰ دانش‌آموز خبرنگار برتر تقدیر شد.

خبرنگار : مهدیه پژاوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار