معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی :

توانمند سازی 247نفر برای تدریس درس آمادگی دفاعی

بجنورد (پانا) -معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی از برگزاری دوره توانمند سازی 247نفر برای تدریس درس آمادگی دفاعی خبر داد .

کد مطلب: ۹۴۸۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
توانمند سازی 247نفر برای تدریس درس آمادگی دفاعی

قنبر علی خوش آینه درتوضیح این خبر افزود: امسال با همکاری سپاه جوادالائمه (ع) استان ، دوره توانمند سازی چهار روزه برای 247 نفر از همکارانی که درس آمادگی دفاعی را در سال آینده تدریس خواهند کرد، برگزار می شود .

خوش آینه ادامه داد : این دوره چهار روزه شامل سه روز تئوری و نظری و یک روز عملی می باشد و مخصوص همکارانی می باشد که سال آینده از 6 تا 24 ساعت ابلاغ تدریس درس آمادگی دفاعی دارند.و در پایان دوره برای شرکت کنندگان گواهی صادر می گردد.

در ادامه معاون سپاه جوادالائمه نیز افزود : درس آمادگی دفاعی فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت را به نسل آینده منتقل می کند .

سرهنگ حاتمی ادامه داد : در سال گذشته با همکاری آموزش وپرورش 51 هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور فرستاده شدند و امسال نیز بنا داریم برای همین تعداد در 5 روز که دو روز دانش آموزان پایه نهم و سه روز پایه های دهم ودوازدهم اعزام کنیم .

معاون سپاه جوادالائمه (ع) اظهار کرد : یکشنبه سوم شهریور ماه در محل دهکده مقاومت دوره توانمندسازی برای 247 نفر افتتاح می گرددو اختتامیه این دوره چهارشنبه ششم شهریور می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار