استاد کرم رضا کرمی در اسلام آبادغرب طی مراسمی گرامی داشته شد

کرمانشاه (پانا) - مراسم گرامیداشت استاد کرم رضا کرمی با حضور بزرگان فرهنگ و هنر استان در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۸۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
استاد کرم رضا کرمی در اسلام آبادغرب طی مراسمی گرامی داشته شد

مراسم نکوداشت کرم رضا کرمی شاعر پیشکسوت اسلام آبادغرب با حضور فرماندار و جمعی از علاقمندان به ادبیات کردی برگزار شد.

خسرو تمری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در ابتدای این مراسم گفت : یکی از برنامه های ما برای معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان، معرفی چهره ها و مفاخر شهرستان است و این چهره ها و مفاخر امروز تنها متعلق خودشان نیستند بلکه تعلق به جامعه دارند و بخشی از هویت فرهنگی و تاریخی جامعه ما هستند.

تمری در ادامه افزود : با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان اسلام آبادغرب ،هنوز به صورت کامل نتوانسته ایم گام های اساسی برای استفاده از این ظرفیت ها و پتانسیل ها برداریم اما امیدواریم با همکاری و همراهی همه نهادها و سازمان های مردمی و موسسات خصوصی این امر محقق شود.

وی در خصوص بزرگداشت استاد کرم رضا کرمی افزود: کرم رضا کرمی شخصیتی فروتن و متواضع است و به سختی قانع شدند تا ما این بزرگداشت را برای ایشان برگزار کنیم.

تمری ادامه داد: در نظر داریم نکوداشت شخصیت های ادبی دیگری همچون جلیل نیک نژاد و امین شیرزادی را برگزار کنیم.

تمری با اشاره به انتخاب پایتخت کتاب اظهار داشت: سال گذشته برنامه ریزی خوبی برای اسلام آبادغرب در مسیر پایتخت کتاب ایران انجام دادیم و منتج به آن شد اسلام آبادغرب یکی از نامزدهای پایتخت کتاب ایران معرفی شود.

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب نیز در این مراسم بیان داشت :اتفاقات خوبی در سطح شهرستان در حال انجام است و نمونه آن بزرگداشت کرم رضا کرمی شاعر این دیار است.

وی افزود : جهت گیری فرهنگی شهرستان ارزشمند و قابل قبول است و برگزاری جشنواره ملی تئاتر مرصاد گامی ارزشمند برای معرفی شهرستان بود و امروز این جشنواره به یک برند ملی تبدیل شده است.

وی افزود : باید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب تقدیر و تشکر نمایم که با برنامه ریزی و جدیت به دنبال انجام برنامه های فرهنگی هستند .

در ادامه این مراسم از کتاب باغ غزل کرم رضا کرمی رونمایی و از وی تجلیل ویژه ای به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار