اولین پیست دوچرخه‌سواری کوهستان کرمانشاه احداث می‌شود

کرمانشاه (پانا) - رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه از موافقت شهرداری کرمانشاه برای احداث پیست دوچرخه سواری کوهستان در پارک جنگلی سراب قنبر خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۸۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین پیست دوچرخه‌سواری کوهستان کرمانشاه احداث می‌شود

جلال عزیزی رئیس هیأت دوچرخه سواری استان کرمانشاه، به پروژه درحال احداث پارک جنگلی منطقه سراب قنبر واقع در جنوب شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: زمانی که شهرداری طراحی این پروژه 180 هکتاری را انجام داد، قرار براین شد که هفت درصد از مساحت آن را برای فضاهای ورزشی اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه پیش از احداث این پارک جنگلی، این منطقه فضایی برای تمرین و برگزاری برخی مسابقات دوچرخه سواران کوهستان شهر بود، پیگیری‌هایی را برای احداث پیست دوچرخه سواری کوهستان در بخشی از فضای درنظر گرفته شده آغاز کردیم.

رئیس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه کم هزینه بودن و بهره وری بالای احداث پیست دوچرخه سواری باعث شد تا مسئولان شهرداری با درخواست ما موافقت کرده و اجرای این پروژه در دستورکار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: به منظور احداث هرچه استانداردتر این پیست با مشاورین و طراحانی از تبریز رایزنی کردیم که در نهایت کار طراحی پیست انجام شد.

عزیزی طول مسیر این پیست را بین سه تا پنج کیلومتر عنوان کرد و گفت: از آنجایی که کرمانشاه استانی با موقعیت کوهستانی است، بنابراین حدود 90 درصد از دوچرخه سواران این استان به سمت رشته کوهستان می روند، برای همین احداث این پیست یکی از نیازهای اصلی دوچرخه سواری کرمانشاه است که امیدواریم هرچه سریعتر تحقق پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار