در حاشیه نهمین دوره اردوی ملی پیشتازان سراسر کشور؛

پیشتازان نقطه نقطه کشوردر اردوی ملی به همدلی و همزبانی تاکید دارند

نیشابور(پانا) - در حالی که به روزهای پایانی نهمین دوره اردوی ملی پیشتازان کشور نزدیک می‌شویم دانش‌آموزان پیشتاز از روحیه خستگی ناپذیر خود صحبت می‌کنند.

کد مطلب: ۹۴۸۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان نقطه نقطه کشوردر اردوی ملی به همدلی و همزبانی تاکید دارند

حجت وحیدی دانش آموز پیشتاز استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: اردوی پیشتازان به ما توانایی روی پای خود ایستادن و صبوری در مشکلات را می‌دهد.
این دانش آموز پیشتاز اظهار کرد: اگر ما مهارت‌هایی که در این اردو به ما آموزش می‌دهند را به خوبی فرا بگیریم می‌توانیم به دیگران هم آموزش بدهیم.

در ادامه یکی دیگر از دانش آموزان پیشتاز با نام علی آرو از استان سیستان و بلوچستان به این گفتگو اضافه شد و گفت: مهارت‌هایی که در اینجا می‌آموزیم به ما توانایی حل مشکلات با کمترین امکانات را می‌دهد که این باعث می‌شود ما روی پای خودمان بایستیم.
وی در ادامه گفت: این حجم از فعالیت خسته کننده است اما زمانی که شور و هیجان و نزدیکی قلب‌ها را در این اردو میبینیم خستگی ما از بین می‌رود.

دانش آموز پیشتاز فارسی در تایید حرف رفقای خودش گفت: اردویی که سرتاسر زندگی جنگلی و در شرایط سخت را برای ما به ارمغان می‌آورد تمامش جذابیت است حتی آن لحظاتی که طاقت انسان به پایین ترین حد خود می‌رسد.
امیر حیدری دانش آموز پیشتاز استان فارس گفت: همدلی و هم زبانی که در این اردو وجود دارد مثال زدنی است و همه دست به دست هم دادیم که کنار هم اردویی زیبا بسازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار