برگزاری جشن "روایت غدیر" در پارک مسجد علی

اصفهان (پانا) - مبلغ اصلی غدیر، مردم هستند و تبلیغ شرط مسلمانی است به همین جهت باید جامعه به مسیری سوق داده شود که همه باید مُبلغ خوبی ها باشند.

کد مطلب: ۹۴۸۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن "روایت غدیر" در پارک مسجد علی

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برای اینکه برای این نوع تبلیغ، مردم دسترسی بیشتری داشته باشند و از جریان مکتبی و انقلابی حمایت کنند از گروه‌های مردم نهاد و هیات های مذهبی از قربان تا غدیر حمایت کرده است.
سید ابراهیم حسینی رییس اداره امور رویدادهای فرهنگی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از عید قربان تا غدیر علاوه بر برگزاری جشن های بزرگ به کمک برنامه‌های گروه‌های مردم نهاد و هیات‌های مذهبی رفته تا وسعت برنامه و پوشش مخاطب آن بیشتر و با کیفیت تر برگزار شود.
وی با بیان اینکه جشن "روایت غدیر" با کمک هیات عاشقان اهل بیت خوراسگان برگزار می‌شود، گفت: هر سال این جشن کوچک و محلی برگزار می‌شد که امسال با کمک سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به صورت منطقه ای در پارک مسجد علی خوراسگان برگزار می‌شود تا اتفاق بزرگ‌تری رقم بخورد.
رییس اداره امور رویدادهای فرهنگی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این برنامه سه شنبه 29 مردادماه ساعت 20:30 برگزار می‌شود، اذعان کرد: برنامه هایی شاد شامل گروه موسیقی و استند آپ در این جشن اجرا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار