جزییات حریق در یک برج

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از اطفای حریق در یک برج در حال ساخت خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۸۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جزییات حریق در یک برج

جلال ملکی سخنگوی ، سازمان آتش‌نشانی تهران، در گفت‌وگو با پانا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 0:44 بامداد امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان در حال ساخت در بزرگراه بابایی مسیر غرب به شرق بعد از خیابان استخر به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله 3 ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک برج 22 طبقه در حال ساخت بود. در بخش زیر ساخت نمای ساختمان درحالی که هنوز نمای اصلی نصب نشده بود آتش‌سوزی اتفاق افتاده بود و چیزی حدود 12 الی 13 طبقه از این ساختمان از بخش نمای آن شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش از طبقات پایینی آغاز شده و به سرعت به طبقات بالایی از روی نما سرایت کرده بود. با توجه به اینکه ساختمان در حال ساخت بود کسی در این ساختمان ساکن نبود و چند کارگر در داخل طبقات و چند کارگر نیز در محوطه بیرونی بودند.

ملکی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه مورد مصدومیت نداشتیم و آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شده و توانستند آتش را کنترل کنند. خوشبختانه این ساختمان در حال ساخت بود، اما اگر ساکنان در این ساختمان حضور داشتند و آتش در این موقع شب اتفاق می‌افتد می‌توانست باعث بروز اتفاقات بسیار ناگواری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار