مسوول خبرگزاری پانا استان فارس؛

رده‌بندی دانش‌آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا فارس در سامانه جامع آموزش

شیراز (پانا) - مسوول خبرگزاری پانا استان فارس از راه اندازی سامانه جامع آموزش خبرنگاری خبر داد و گفت: آموزش مهم ترین بعد رسالت خبرگزاری پانا است.

کد مطلب: ۹۴۸۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
رده‌بندی دانش‌آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا فارس در سامانه جامع آموزش

سیده مریم ترابی در اختتامیه نخستین جشنواره انتخاب خبرنگار برتر و فعال این خبرگزاری در سخنانی با اشاره به اینکه خانواده ها همواره در کنار خبرنگاران حضور داشته اند اضافه کرد: خبرگزاری پانا تنها خبرگزاری دانش اموزی جهان است که تلاش دارد با برانگیختن حس مسئولیت اجتماعی و آموزش و آشنایی دانش آموزان با سواد رسانه ای در تربیت اجتماعی دانش آموزان نقش موثری را ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه آموزش بزرگترین بعد خبرگزاری پانا است خاطر نشان کرد: هرساله فعالیت های آموزشی مختلفی را انجام داده ایم که امسال موفق شدیم بیش از 2 هزار دانش آموز از نقاط مختلف استان را در دوره های حضوری و آنلاین شرکت نمایند که امروز در قالب جشنواره انتخاب خبرنگار برتر از فعالان این عرصه تقدیر خواهد شد.

ترابی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه تفاوت خبرگزاری پانا با سایر خبرگزاری ها توجه خاص به بعد آموزش است و تنها به بخش انعکاس و انتقال اخبار منعطف نشده است، افزود: بعد اصلی کار ما و رسالت پانا آموزش است و درکنار آموزش در بعد انعکاس عقب نیافتاده و در رقابت با سایر خبرگزاری ها همواره جز برترین ها بوده است.

وی بیان کرد: به عنوان مثال می توان به این موضوع اشاره کرد که در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک رویداد بزرگ اجتماعی سیاسی دانش آموز خبرنگار خبرگزاری پانا استان فارس با فعالیت مثال زدنی موفق به کسب رتبه نخست کشور در بین سایر نمایندگی‌ها در انعکاس اخبار نسبت به سایر نقاط کشور شوند.

ترابی با بیان اینکه خانواده مهمترین نقطه قوت پانا است، خاطر نشان کرد: امروز اگر از دانش آموزی یاد می شود این خانواده بوده که همراه با وی، حس همدلی و همکاری را به نمایش گذاشته و با اهمیت دادن به بعد اجتماعی فرزندان خود شاهد موفقیت دانش آموز خبرنگاران در عرصه رسانه هستیم.

مسوول خبرگزاری پانا فارس در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فعالیت های آینده این خبرگزاری اظهار کرد: سامانه جامع آموزش خبرنگاری این خبرگزاری به زودی آغاز به کار خواهد کرد و در این سامانه خانواده ها در جریان روند آموزش قرار خواهند گرفت و با رتبه بندی دانش آموزان از مبتدی تا پیشرفته سعی خواهد شد تا به عنوان یک خبرنگار حرفه ای به فعالیت در جامعه بپردازد.


سیدمحمدحقایقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار