معرفی جدیدترین بمب نقل و انتقالات سپاهان؛ مهاجم محبوب استقلالی‌ها به اصفهان نزدیک شد

تهران (پانا) – مهاجم سابق استقلال تهران که این روزها در بلژیک سکونشینی را تجربه می‌کند احتمالاً یکی از آخرین خریدهای امیر قلعه‌نویی خواهد بود.

کد مطلب: ۹۴۷۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
معرفی جدیدترین بمب نقل و انتقالات سپاهان؛ مهاجم محبوب استقلالی‌ها به اصفهان نزدیک شد

امیر قلعه‌نویی که فصل گذشته توانست سپاهان را از چند سال حضور در رده‌هایی پایین جدول نجات دهد و در پایان به نایب قهرمانی برساند، برای فصل جدید برنامه ویژه‌ای برای تقویت تیمش تدارک دیده و در آخرین روزهای نقل و انتقالات به دنبال خریدهایی بزرگ است.

در حالی که روز گذشته برخی منابع خبری از نزدیک شدن امید نورافکن و امید ابراهیمی خبر داده بود، طی ساعات گذشته خبری جدی‌تر از اصفهان آمده و احتمال حضور یک استقلالی دیگر در سپاهان را تقویت کرده است.

کاوه رضایی که تنها یک فصل برای استقلال بازی کرد اما در همان فصل به واسطه گلزنی در دربی توانست به بازیکن محبوب سکوهای آبی تبدیل شود، گزینه دیگری است که قلعه‌نویی قصد دارد به اصفهان بیاورد تا در کنار کی‌روش استنلی و سجاد شهباززاده مثلت طلایی خط حمله این تیم را تشکیل دهند.

این مهاجم 27 ساله که فصل گذشته از شارلوا به کلوب بروژ در فوتبال بلژیک منتقل شد، از زمان انتقال به بروژ فرصت زیادی برای حضور در ترکیب تیمش نداشته است و در فصل جدید هم بیشتر از روی سکو عملکرد هم تیمی‌هایش را تماشا کرده و به نظر می‌رسد مشکل خاصی برای خروج از این تیم نداشته باشد.

البته منابع خبری در بلژیک طی دو هفته اخیر گفته‌اند که احتمالاً کاوه رضایی به شارلوا برمی‌گردد اما احتمالاً اگر پیشنهاد سپاهان برای انتقال قرضی این بازیکن بیشتر از شارلوا باشد، او به فوتبال ایران برمی‌گردد.

کاوه رضایی پیش از این هم سابقه حضور در فوتبال اصفهان را داشته و یک فصل برای ذوب آهن بازی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار