در گفت‌وگو با پانا

فرزان عاشورزاده: کار ناتمام المپیک ریو را در توکیو با مدال تمام می‌کنم

از آینده نمی‌ترسم/ می‌دانم که انتظار از فرزان عاشورزاده بالاست

تهران (پانا) – ملی‌پوش تکواندوی ایران که سابقه قهرمانی در جهان را دارد، از انگیزه بالایش برای درخشش در گرندپری و کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۷۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
فرزان عاشورزاده: کار ناتمام المپیک ریو را در توکیو با مدال تمام می‌کنم

فرزان عاشورزاده در گفت‌وگو با پانا درباره میزان آمادگی‌اش برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو گفت: اواسط شهریور مسابقات گرندپری برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه سال منتهی به المپیک است موقعیت خیلی حساس شده است و همه برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنند. من هم که مدتی از مسابقات دور بودم و پس از مصدومیتی که داشتم و گذراندن دوره نقاهت، با همه توانم در حال تلاش هستم تا بتوانم عملکرد قابل قبولی در گرندپری داشته باشم.

عاشورزاده درباره کسب سهمیه المپیک گفت: کسب سهمیه المپیک در رشته تکواندو واقعاً سخت شده اما من و همه تکواندوکاران تلاش می‌کنیم تا ایران بیشترین سهمیه را در المپیک 2020 داشته باشد.

ملی‌پوش تکواندو کشورمان درباره جایگاهش در رنکینگ جهانی اظهار کرد: همان‌طور که گفتم من مدتی از مسابقات به دور بودم و به همین دلیل دچار افت رنکینگ شدم، دو سال پی‌در‌پی رنکینگ یک دنیا بودم اما با توجه به مسائلی که پیش آمد، در برخی مسابقات نتوانستم نتیجه بگیرم. فعلاً رنکنیگ ۲۱ جهان را دارم اما به آینده امیدوارم چرا که سه مرحله مسابقات گرندپری باقی مانده است و اگر بتوانم بیشترین امتیاز را از این مسابقات بگیرم جایگاهم در رنکینگ بهتر خواهد شد و شانس رسیدن به رده ۵ و ۶ رنکنیگ جهانی را در وزن خودم دارم تا مستقیم سهمیه المپیک را بگیرم.

سونامی سابق تکواندوی جهان ادامه داد: من ورزش قهرمانی را خیلی زود شروع کردم و افتخارات زیادی هم به دست آوردم. طبیعی است که زندگی هر ورزشکار افت و خیز زیادی داشته باشد به همین خاطر از آینده نمی‌ترسم چرا که هنوز سنی ندارم و می‌توانم در مسابقات مختلف افتخارآفرین باشم. برای خودم یک هدف ترسیم کرده‌ام و آن هم اتمام کار نیمه‌تمام المپیک ریو است که باید در توکیو با مدال المپیک تمام کنم.

عاشورزاده در پایان گفت: این نکته را می‌دانم که همیشه انتظار از تکواندو و فرزان عاشورزاده بالاست. من هم همه تلاشم را می‌کنم تا ابتدا سهمیه و بعد از آن مدال المپیک را بگیرم. این روزها اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است و خیلی پرفشار همه در حال تمرین هستیم و امیدوارم در نخستین مرحله گرندپری بتوانیم خوب نتیجه بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار