محمد صیدلو:حفظ کرامت و منزلت اجتماعی فرهنگیان از اهداف اصلی ستاد اسکان فرهنگیان شهرستانهای استان تهران است

تهران(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ازآمادگی پذیرش همکاران فرهنگی در پایگاههای اسکان تابستانی شهرستانهای استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۷۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو:حفظ کرامت و منزلت اجتماعی فرهنگیان از اهداف اصلی ستاد اسکان فرهنگیان  شهرستانهای استان تهران است

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار داشت:پایگاه‌های اسکان تابستانی شهرستانهای استان تهران از تاریخ 25 خرداد نود وهشت فعالیت خود را آغاز و تا پانزدهم شهریور نود وهشت میزبان همکاران محترم فرهنگی خواهد بود.

او در ادامه با اشاره به میزبانی از همکاران فرهنگی در تعطیلات تابستان افزود: شانزده پایگاه، بیست مدرسه و 141 کلاس درس در تابستان نود وهشت جهت میزبانی از فرهنگیان پیش‌بینی شده است .

صیدلو 91کلاس« ویژه »، پنجاه کلاس نوع «الف» ، کلاسهای تجهیز شده ،یازده مرکز آموزشی رفاهی با یکصد و چهل و یک سوییت را آماده پذیرایی از فرهنگیان برشمرد و تصریح کرد:حفظ کرامت و منزلت اجتماعی فرهنگیان عزیز همواره از اهداف اصلی در ستاد اسکان فرهنگیان این استان است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تا کنون 5 هزار و هفتصد و دو خانوار فرهنگی در پایگاه‌های اسکان تابستانی استان پذیرش شده اند، تاکید کرد: 20 هزارو پانصد و سی و سه نفر و 59 هزار و پانصذد و هفتاد و چهار نفر روز از این خدمات بهره بردند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از عملکرد اداره تعاون و اموررفاهی و مناطق 21 گانه شهرستانهای استان تهران به خاطر کیفیت بخشی به اسکان فرهنگیان و آماده سازی جهت پذیرایی مناسب از میهمانان فرهنگی تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار