برگزاری جلسه ستاداجرایی خدمات سفرتابستان درشیروان

شیروان(پانا)- اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان با حضور رؤسای ادارات و نهادهای خدمات رسان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شیروان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۴۷۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاداجرایی خدمات سفرتابستان درشیروان

معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرمانداری شهرستان سفر در این جلسه با توجه به لزوم خدمات رسانی مطلوب به زائرین آستان مقدس آقا علی بن موسی الرضا(ع)، مسافرین و گردشگران توسط دستگاه های خدمات رسان گفت: شهرستان شیروان جاذبه ها، توانمندی ها،محصولات کشاورزی، عشایری، صنایع دستی و روستاهای هدف گردشگری زوارم، گلیان و ... بسیار خوبی دارد که می طلبد در راستای رونق اقتصاد گردشگری به نحو مطلوبی معرفی شوند.

صمد ایزانلو افزود: در همین راستا 10 کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی- اسکان و رفاه- بهداشتی، سلامت و محیط زیست- انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری- امداد و نجات- خدمات حمل و نقل و ترافیک- هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها- برنامه ریزی و آمار- نظارت و تنظیم بازار و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات تشکیل شده است تا دستگاه های خدمات رسان در خدمت زائرین، مسافرین و گردشگران باشند .

وی از تمامی دستگاه ها درخواست نمود تا با کمک یکدیگر در ارائه خدمات بهتر، موجب افزایش ضریب ماندگاری مسافرین همراه با خاطره ای خوش در این شهرستان شوند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شیروان نیز در این جلسه از استقبال و اسکان مسافرین و گردشگران در اقامتگاه های بوم گردی بهجتی و سلیمی در روستای هدف گردشگری زوارم، یحیی بیگ در شهر زیارت و بازارچه بین المللی در شهر لوجلی شهرستان شیروان خبر داد.

فرنوش راهدار افزود: جهت معرفی بهتر و بیشتر اقامتگاه های بوم گردی شیروان، پذیرای لیدرهای بوم گردی استان در این شهرستان بودیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز در این جلسه گفت: با اختصاص خوابگاه های دو دبیرستان نمونه امام خمینی(ره) و ایمان از آغاز سفرهای تابستانی تا کنون، سیصد و سی خانواده بالغ بر هزار و پانصد نفر اسکان داده شده اند.

علی ابراهیمیان اظهار داشت: طی بازدید ها و نظر سنجی های به عمل آمده در چندین نوبت از محل های اسکان، الحمدلله مسافرین از ارائه خدمات انجام گرفته توسط این اداره رضایت داشتند.

زهره بابایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان نیز در این جلسه گفت: خبرنگاران از طریق رسانه های گروهی و پژوهشگران نیز از طریق برنامه های فرهنگی، شهرستان شیروان را به خوبی معرفی کرده اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان نیز از راه اندازی گشت های 24 ساعته راهداری و لکه گیری جاده ها و نصب علایم، تابلوها در مسیرهای برون شهری خبرداد.

رئیس اداره بهداشت و سلامت محیط شهرستان شیروان نیز آمادگی پایگاه های اورژانس و بیمارستان های شهرستان را در طول سفرهای تابستانی اعلام نمود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار