شناسایی و دستگیری عامل برداشت اینترنتی غیرمجاز در میناب

هرمزگان (پانا)-فرمانده انتظامی شهرستان میناب از شناسایی و دستگیری یک نفر عامل برداشت اینترنتی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۷۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی و دستگیری عامل برداشت اینترنتی غیرمجاز در میناب

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از شهرستان میناب ،سرهنگ" محمد رستمی" در تشریح جزعیات این خبر گفت : در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان مینابی مبنی بر برداشت مبالغی بصورت اینترنتی از حساب بانکی وی ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : در بررسی های تخصصی و فنی توسط کارشناسان مشخص شد مبلغ 150میلیون ریال از طریق اینترنت خریدهای اینترنتی طی چند ماه از حساب شاکی برداشت شده است .

این مسئول انتظامی اظهارداشت : ماموران پلیس فتا پس ازتحقیقات تکمیلی محل دقیق ارتکاب جرم که یک مغازه بود را شناسایی وبا هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه شاگرد مغازه را دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد: در بازجوئی های فنی بعمل آمده مشخص شد شاکی برای خرید به واحد صنفی مراجعه و در حال مکالمه با تلفن همراه بوده که شاگرد مغازه از این فرصت استفاده واطلاعات کارت بانکی وی را سرقت کرده و سپس در فرصت مناسب اقدام به انتقال 150 میلیون ریال وجه نقد به حساب خود کرده است ، که دراین رابطه پرونده قضایی تشکیل و متهم از طریق دادسرا با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب در پایان از عموم شهروندان خواست در هنگام استفاده از دستگاه کارت خوان حتما رمز بانکی را خودشان وارد کرده و از در اختیار قراردادن اطلاعات کارت های بانکی ،رمز دوم خرید اینترنتی واطلاعات حساب خود به دیگران جدا خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار