جزایر نه گانه پرنس ترکیه

شهر استانبول به عنوان بزرگ ترین شهر ترکیه بسیاری از جاذبه های گردشگری این کشور را در خود جای داده و سالانه بسیاری از توریست ها و گردشگران را از اقصی نقاط جهان به سوی خود می کشاند.

کد مطلب: ۹۴۷۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جزایر نه گانه پرنس ترکیه

این شهر علاوه بر ابنیه تاریخی بسیاری که دارد، دارای اماکن تفریحی بسیاری نیز هست و می تواند تمامی سلیقه ها را پاسخگو باشد.

از فواید تور استانبول این است که می توان با کمترین هزینه بسیاری از جاهای دیدنی ترکیه را تماشا کرد و از تفریحات آن لذت برد. یکی از جاذبه های جذاب شهر استانبول جزایر نه گانه پرنس می باشد، مجموعه از نه جزیره که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد و لذت گذران تعطیلات در آن ها می تواند فراموش نشدنی باشد. این جزایر به جزایر شاهزادگان نیز مشهور هستند، برخی نیز با عنوان هواوایی ترکیه از آن یاد می کنند.

بزرگترین جزیره از میان این جزایر، جزیره بویوک آدا می باشد، در این جزیره اثری از خودرو نیست و مردم ساکن آن از کالسکه و دوچرخه برای حمل و نقل استفاده می کنند، در بویوک آدا می توان سوار بر کالسکه شد و کل جزیره را زیر پا گذاشت و از زیبایی های آن دیدن کرد، در این جزیره کلیساها، پلاژها و مساجد بسیاری وجود دارد که می توان از آن ها نیز بازدید کرد. یوجه تپه بام این جزیره می باشد که کلیسای آیا یورکی بر روی این تپه قرار دارد، بر روی یوجه تپه تمام جزیره زیر پای شماست و می توانید منظره زیبایی از این جزیره و شهر استانبول را به تماشا بنشینید.

دیگر جزایر زیبای این مجموعه هیبلی آدا، بورگاز آدا، خینالی آدا، قاشیق آدا، تاوشان آدا، یاسسی آدا، سیوری آدا و صدف آدا می باشند که هرکدام زیبایی ها و دیدنی منحصر به فردی دارند. این جزایر جمعا حدود 20000 نفر جمعیت دارند ولی این جمعیت در فصل تابستان به حدود 500 هزار نفر می رسد.

گردشگران و مسافرانی که تور مسافرتی ترکیه را خریداری کرده اند نیز می توانند به استانبول رفته و در یکی از این جزایر اقامت گزینند، اما این نکته را در نظر داشته باشید که اگر می خواهید در سفرتان سری به آنتالیا هم بزنید در سایت لحظه آخر از تور آنتالیا استفاده کرده و به راحتی به این شهر نیز سفری لذت بخش داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار