مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:آزادگان فرهنگی الگوی دانش آموزان استان

بیرجند(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: معلمین آزاده چونان پرستوهای عاشقی هستند که با استقامت و پایداری مثال زدنی خود در دوران اسارت به الگویی ماندگار برای دانش آموزان جوان استان تبدیل شدند.

کد مطلب: ۹۴۷۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:آزادگان فرهنگی الگوی دانش آموزان استان

محمد علی واقعی در دیدار با تنی چند از آزادگان فرهنگی مرکز استان که به مناسبت سالروز ورود آزادگان انجام شد، تصریح کرد: معلمین آزاده جانباز، ایثارگر و فداکار سربازان مکتب حمایت از حریم ولایتند که با خود درس شجاعت، وحدت و مقاومت به ارمغان آوردند.

او، با اشاره به فعالیت 78 آزاده سرافراز در آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ اظهار کرد: آزادگان سرافراز در سخت ترین شرایط ایستادگی کردند. سینه این عزیزان گنجینه ای ارزشمند از معرفت، علم، آگاهی و استقامت است و مردم به ویژه دانش آموزان استان قدردان این قشر از جامعه بوده، هستند و خواهند بود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان اینکه ثمره این همه ایثار آزادگان ، جانبازان و شهدا زمانی نمود پیدا میکند که دشمن با تمام تجهیزات نظامی خود تا نزدیکی کشور می آید اما جرات نمی کند نگاه چپ به کشور بیاندازد، افزود : اینها همه عزت و اقتدار در سایه ایمان به خدا، اطاعت از ولایت فقیه، اتحاد و مقاومت به دست آمده و با خون پاک هزاران شهید به ثبت رسیده است.

واقعی ادامه داد: امروز جوانان جامعه‌ اسلامی ما بیش از هر زمان دیگری تشنه ی فرهنگ ایثار و مقاومت هستند و رسالت ما به عنوان خادمین نظام تعلیم و تربیت، ترویج و گسترش این فرهنگ در بین نسل آینده ساز انقلاب در راستای صیانت از نهال آزادی و آزادگی در تمام ابعاد آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار