فراخوان دوره چهارم مسابقه دانش‌آموزی نور؛ گرامیداشت عمر یاغی منتشر شد

تهران (پانا) - چهارمین دوره مسابقه دانش‌آموزی نور؛ گرامیداشت پروفسور عمر یاغی، برگزیده جایزه مصطفی(ص) 2015، با هدف ساخت فیلم‌های علمی کوتاه 60 ثانیه‌ای با موضوع آزمایش‌هایی در مباحث مختلف ماده و انرژی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۷۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان دوره چهارم مسابقه دانش‌آموزی نور؛ گرامیداشت عمر یاغی منتشر شد

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد مصطفی(ص)، مسابقه دانش‌آموزی نور هر سال به عنوان یکی از رویدادهای بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) در حوزه دانش‌آموزی برگزار می‌شود که هدف از برگزاری آن، ایفای نقش در انگیزش نسل نوجوان جهان اسلام، ایجاد افق‌های نوین در زمینه علم و فناوری و کمک به رشد استعدادهای درخشان است.

دوره چهارم مسابقه دانش‌آموزی نور گرامی‌داشت پروفسور عمر یاغی، برگزیده جایزه مصطفی(ص) 2015 از مرداد امسال آغاز شد و موضوع این دوره از مسابقه ساخت فیلم‌های علمی کوتاه یک دقیقه‌ای از آزمایش‌هایی در مباحث مختلف ماده و انرژی است. همانند دوره‌های گذشته، صدها فیلم در محدوده علمی مرتبط برای راهنمایی علمی دانش‌آموزان ارائه خواهد شد.

دانش‌آموزان می‌توانند تا پایان بهمن سال جاری به سایت بنیاد مصطفی(ص) به نشانی http://www.mstfdn.org در بخش مسابقه دانش‌آموزی نور شرکت کنند و در قالب گروه‌های دو یا سه نفره آثار علمی خود را به صورت فیلم‌های 60 ثانیه‌ای به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

معیارهای ارزیابی و نحوه داوری آثار ارسالی بر روی سایت مسابقه ارائه می‌شود و این دوره نیز به 100 اثر برتر دانش‌آموزی، هدایایی معادل مجموع 2.000.000.000 ریال اهدا و از پژوهش‌سراها و مدارس با مشارکت برتر نیز قدردانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار