سرپرست آموزش وپرورش ناحیه یک اهواز خبر داد :

رتبه برتر جشنواره جابر بن حیان کشور به دانش آموز ناحیه یک اهواز رسید

اهواز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از کسب رتبه برتر مرحله کشوری جشنواره جابر بن حیان توسط رکسانا منصفی دانش آموز پایه ششم دبستان غیر دولتی ذهن نخست این ناحیه خبر داد .

کد مطلب: ۹۴۷۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رتبه برتر جشنواره جابر بن حیان کشور به دانش آموز ناحیه یک اهواز رسید

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به برگزاری مرحله کشوری جشنواره جابر بن حیان به میزبانی منطقه آزاد انزلی ؛ به پانا گفت: خانم رکسانا منصفی دانش آموز پایه ششم دبستان غیر دولتی ذهن نخست ناحیه یک اهواز با کسب عنوان برتر در بین ۲۰۸ پروژه سراسر کشور افتخار آفرین شد .

او با بیان اینکه پروژه خانم منصفی با عنوان "سمکا تشنه و مسموم" به بحث تصفیه آب به صورت طبیعی و گیاهی می پردازد ؛ افزود : ابتکار خلاقانه این دانش آموز در لزوم حفظ محیط زیست مورد توجه داوران کشوری قرار گرفت .

نیسی گمراوی جشنواره جابربن‌حیان را در تقویت روحیه خوباوری دانش‌آموزان بسیار موثر دانست و تصریح کرد: جشنواره جابربن‌حیان در تقویت روحیه خوباوری دانش‌آموزان بسیار موثر است و می‌تواند نقش بسزایی در افزایش و تقویت روحیه اعتماد به نفس، خلاقیت، کار تیمی و مشارکت دانش‌آموزان ایفا می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به شرکت ۲هزار طرح در مرحله ناحیه ای این جشنواره گفت : ۱۳ اثر دانش آموزان ناحیه یک نیز در مرحله استانی حضور یافتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار