معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان :

سند تحول بنیادین به دنبال رشد همه جانبه دانش آموزان است

ارومیه (پانا)-معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دنبال رشد همه جانبه دانش آموزان و رسیدن به حیات طیبه است.

کد مطلب: ۹۴۷۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین به دنبال رشد همه جانبه دانش آموزان است

سومین جلسه شورای پروژه مهر با حضور معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان و سایر اعضای در محل سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش سلماس برگزار شد.

"علی اکبر صمیمی" معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان، نشر و اشاعه تعقل محوری در بین دانش‌آموزان را، طبق سند تحول بنیادین مهم‌ ترین وظیفه مدیران ذکر کرد و افزود: سند تحول بنیادین به دنبال رسیدن به حیات طیبه یا به دیگر معنا همان رشد همه جانبه است و بر اساس آیین‌ نامه فلسفه تعلیم و تربیت در نظام جمهوری اسلامی ایران برآنیم تا در سال تحصیلی پیش رو به سمت این مهم حرکت کنیم.

معاون سواد آموزی استان با اشاره به اهمیت موضوع بازگشایی مدارس و پروژه مهر به بیان انتظارات دبیرخانه شورا از کارگروه ها اشاره نمود و اظهار داشت : تدوین و ارسال جدول زمانبندی جلسات و تصمیمات متخذه به دبیرخانه شورا، ارسال گزارشات توصیفی کارگروه‌ها برای تجمیع و ارسال به دبیرخانه مرکزی و بررسی موانع و مشکلات موجود و تلاش در جهت رفع آنها قبل از بازگشایی مدارس از مهمترین انتظارت مدیر کل ودبیرخانه شورای پروژه مهر است.

صمیمی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن آغاز سال تحصیلی، اجرای با کیفیت پروژه مهر و برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید مهمترین اولویت و دغدغه آموزش و پرورش استان محسوب می شود.

وی با اشاره به اولویت های مهم پروژه مهر ٩٨، اذعان کرد: بر این اساس برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که هیچ مدرسه ای بدون برنامه عملیاتی نباشد، هیچ کلاسی بدون معلم نباشد، هیچ‌ معلمی بدون کلاس نباشد، هیچ دانش آموزی بدون مدرسه نباشد و هیچ ‌اداره ای بدون برنامه نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار