در گفت‌وگو با پانا

محمود کلهر: تأخیر در آغاز لیگ برتر به نفع پرسپولیس شد

اگر قرار است تغییر مدیریتی در پرسپولیس صورت بگیرد، باید سریع‌تر انجام شود

(پانا) – پیشکسوت پرسپولیس وضع این تیم را در آستانه آغاز لیگ برتر نوزدهم خوب توصیف کرد و از توانایی بازیکنان این تیم برای قهرمانی در آسیا سخن گفت.

کد مطلب: ۹۴۷۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
محمود کلهر: تأخیر در آغاز لیگ برتر به نفع پرسپولیس شد

محمود کلهر در گفت‌وگو پانا درباره تیم پرسپولیس و شایعاتی که در مورد استعفا ایرج عرب، سرپرست این تیم، مطرح شده است، گفت: متأسفانه فضاییکه در باشگاه به وجود آمده خیلی خوب نیست، هواداران باید در مورد پرسپولیس کمی صبوری پیش بگیرند و اعضای هیات مدیره هم با مدیرعامل تعامل کنند. اگر قرار باشد تحولاتی در رأس باشگاه به وجود بیاید، باید هر چه سریع‌تر این اتفاق بیافتد.

وی ادامه داد: مدیرعاملی یک باشگاه کار راحتی نیست؛ به خصوص یک باشگاهی مانند پرسپولیس که هواداران زیادی دارد. عرب سال‌ها در ورزش بوده اما باز هم می‌بینیم که برخی از عملکرد او ناراضی هستند با این حال به نظرم اگر قرار باشد تغییراتی صورت بگیرد باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضع این تیم عنوان کرد: خوشبختانه با اینکه اوضاع باشگاه به هم ریخته شده در مقابل تیم با خیال آسوده در حال تمرین است تا خودشان را برای مسابقات لیگ آماده کنند. خوشحالم که بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس در این تیم ماندند و شاید اگر سروش رفیعی هم در پرسپولیس می‌ماند می‌توانست گره‌هایی از پرسپولیس باز کند.

وی افزود: تأخیر در آغاز رقابت‌های لیگ برتر هم به سود پرسپولیس تمام شد چرا که کالدرون توانست با جو حاکم بر پرسپولیس و فوتبال ایران آشنا شود و امیدوارم این مسئله در نهایت به سود پرسپولیس تمام‌ شود.

هافبک سابق پرسپولیس به بازیکنان جدید این تیم اشاره کرد و گفت: در هر پستی پرسپولیس دو بازیکن آماده دارد و این یک اتفاق قابل توجه است چرا که باعث می‌شود دست کالدرون برای چینش ترکیب تیم باز باشد. بازیکنانی مثل وحید امیری، فرشاد احمدزاده و کنعانی‌زادگان که دفاع وسط تیم ملی است به تیم اضافه شدند و با حضور این بازیکنان پرسپولیس می‌تواند حتی در آسیا هم به قهرمانی برسد. کالدرون مربی بزرگی است و مطمئناً می‌تواند با ارائه یک فوتبال هجومی پرسپولیس را موفق کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار