نمایش توانمندی‌های کارآفرینان اسلامشهری در چهارمین نمایشگاه روستاییان و عشایرکشور

اسلامشهر(پانا)-مسئول کمیسیون امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان اسلامشهر گفت: توانمندی‌ کارآفرینان اسلامشهری در چهارمین نمایشگاه عشایری و روستایی کشور در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۴۷۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایش توانمندی‌های کارآفرینان اسلامشهری در چهارمین نمایشگاه روستاییان و عشایرکشور

فاطمه محمدی دراین رابطه اظهار داشت:در این نمایشگاه بخشی از توانمندی‌های کارآفرینان روستایی شهرستان اسلامشهر در زمینه‌های مختلف از جمله،صنایع دستی، چوب و غیره در کنار توانمندی سایر نقاط کشور در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

او در ادامه با بیان اینکه تلاش شده با کمترین هزینه نمایشگاه قابل قبولی برگزار شود، افزود چهارمین نمایشگاه توانمندی عشایر و روستاهای کشور فرصتی به وجود آورد تا بخشی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان‌ها در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.

محمدی ادامه داد: شهرستان اسلامشهر استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد و به همین دلیل این شهرستان در یک بعد قابل معرفی نبوده و در صنایع لبنی، صنایع و فراورده‌های چوبی و تولید کفش ورزشی در سطح کشور حرفی برای گفتن دارد و در این نمایشگاه نیز بخش کوچکی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان در معرض نمایش گذاشته شده است.

او با اشاره به اینکه حضور در نمایشگاه یک کار ملی و فرابخشی است گفت: با هماهنگی به عمل آمده با شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان اسلامشهر ضمن نصب بنرهایی در سطح شهرها و روستاها و تبلیغات نمایشگاه برای حضور علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه چند دستگاه اتوبوس در روزهای برگزاری نمایشگاه نیز در مقابل ساختمان فرمانداری مستقر شده تا انتقال شهروندان به نمایشگاه تسهیل شود.

/خبرنگار:محدثه جغتایی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار