نائب رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در شاهرود:

هدف فدراسیون دانش آموزی، ارتقاء سطح جسمی و اجتماعی دانش آموزان است

سمنان (پانا) - نائب رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور با بیان اینکه مسابقات ورزشی دانش آموزی در دو رشته فوتسال و والیبال به میزبانی شاهرود برگزار شد، ابراز داشت: هدف فدراسیون دانش آموزی ارتقاء سطح جسمی و اجتماعی دانش آموزان است که بر این اساس برنامه ریزی مسابقات بر پایه مدرسه محوری تدارک دیده شد.

کد مطلب: ۹۴۷۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف فدراسیون دانش آموزی، ارتقاء سطح جسمی و اجتماعی دانش آموزان است

نرگس تقی زاده مقدم، در گفت و گو با خبرنگار پانا شاهرود، بابیان اینکه مسابقات ابتدا در مدارس سپس حوزه منطقه، استان و کشوری برگزار شده است، افزود: مسابقات کشوری با بهترین کیفیت در شاهرود برگزار شده است که امیدواریم در ادامه این روند شاهد ارتقاء کیفیت بازی ها باشیم.

وی ضمن بیان اینکه با همراهی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس فدراسیون، ورزش دانش آموزی توسعه پیدا خواهد کرد، ابراز داشت: بر این اساس برنامه مدرسه میزبان در نظر گرفته شده است که در این طرح، مدارس، میزبان مسابقات منطقه ای خواهند بود.

نائب رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در ادامه تصریح کرد: تیمی که در این مدرسه میزبانی شرکت می کند مورد حمایت دانش آموزان قرار می گیرد که دانش آموزان و تمامی عوامل، تیم را همراهی خواهند کرد.

تقی زاده با بیان اینکه در این طرح پویایی و شادابی به مدارس باز می گردد، افزود: یکی از سیاست های که به طور جدی نیز پیگیری می شود، همین خواهد بود.

«مدرسة میزبان»؛ طرحی برای ورزش دانش آموزی

وی همچنین از طرح جدیدی برای ورزش دانش آموزی تحت عنوان «مدرسة میزبان» خبر داد که براساس این برنامه مدارس، میزبان مسابقات ورزشی منطقه ای دانش آموزان خواهند بود.

نائب رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور تصریح کرد: تیمی که در این مدرسه میزبانی شرکت می کند مورد حمایت دانش آموزان قرار گرفته و تیم از سوی آنان و دیگر عوامل همراهی می شود.

تقی زاده افزود: در این طرح پویایی و شادابی به مدارس باز می گردد و یکی از سیاست های حوزه تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش می باشد که به طور جدی پیگیری می شود.

/ حنانه تیموری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار