معاون فنی مسابقات ورزشی:

مسابقات کشوری سبب افزایش توانایی های دانش آموزان می شود

سمنان (پانا) - سید مجید میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار پانا شاهرود، با بیان اینکه مسابقات کشوری باعث افزایش توانایی های دانش آموزان می شود، ابراز داشت: هدف از برگزاری مسابقات در این سطح و این کیفیت، ارتقاء دانش فنی مربیان و بازیکنان تیم ها است که آنها را بتواند برای رقابت های بعدی آماده کند.

کد مطلب: ۹۴۷۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات کشوری سبب افزایش توانایی های دانش آموزان می شود

وی با بیان اینکه در حاشیه برگزاری این مسابقات کارگاه های آموزشی نیز برگزار شد، افزود: برای دو رشته فوتسال و والیبال، کارگاه های آموزشی در نظر گرفته شد که با استقبال خوب مربیان و سرپرست تیم ها نیز مواجه شد.

معاون فنی مسابقات با بیان اینکه ارتقاء علم و توانایی دانش آموزان یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقات است، ابراز داشت: ارتقاء دانش مربیان در روند اجرای مسابقات کشوری و آشنایی دانش آموزان با این رویه می تواند به کیفیت سطح بازی ها کمک کند.

میرحسینی اضافه کرد: خوشبختانه سطح برگزاری مسابقات رضایت بخش و مطلوب و برنامه طبق زمان بندی صورت گرفته، انجام شد.

برگزاری مسابقات ورزشی، سبب همدلی بین تیم ها و انتخاب شایسته ترین ها برای رده های بهتر است

مسئول دانشگاه تربیت بدنی، با بیان اینکه هدف از برگزاری مسابقات به خصوص ورزشی، همدلی بیشتر بین تیم های شرکت کننده و در نهایت انتخاب شایسته ترین ها برای رده های بهتر است، ادامه داد: این مسابقات برای شناخت ظرفیت های شهرستان بوده و جنبه فرهنگی زیر ساخت ها و آشنایی با محیط نیز دارد.

علی یونسیان تصریح کرد: بعد یک پروسه یک سال تحصیلی، برای دوباره سازی دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید، با اردوهای ورزشی به آنها نیروی دوباره می بخشیم.

وی با عنوان این مطلب که کشف افراد شایسته برای تیم ملی، یکی از نتایج این مسابقات است، اظهار داشت: دانشگاه تمام و کمال در اختیار این مسابقات بود تا به نحو شایسته این مسابقات برگزار شود.

/ حنانه تیموری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار