حمایت دولت از آموزش و افزایش مهارت افزایی زنان روستایی

اردبیل (پانا) - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از اجرای طرح مهارت افزایی و تولید محصولات استاندارد در صندوق های خرد زنان روستایی خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۷۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
حمایت دولت از آموزش و افزایش مهارت افزایی زنان روستایی

معصومه ابتکار در ابتدای سفر به استان اردبیل با حضور در روستای حمل آباد از فعالیت های قالی بافی زنان این روستا بازدید کرده و بر افزایش توان افزایی و آموزش زنان روستا در صندوق های خرد تاکید کرد.
او صندوق های خرد زنان را جزو موفق ترین طرح های اشتغال زایی بانوان عنوان کرد و افزود: در قالب این طرح زنان توانمند روستاها با دریافت تسهیلات و امکانات مورد نیاز متناسب با مشاغل خود در راستای رونق تولید در سراسر کشور گام های بسیار خوبی برداشتند.
ابتکار در ادامه با اشاره به اینکه در آینده نزدیک طرح راه اندازی اشتغال دختران تحصیل کرده روستایی مورد حمایت ویژه دولت قرار خواهد گرفت گفت: توجه به راه اندازی تعاونی های مرتبط با مشاغل خدماتی، بهداشتی و مخصوصا بوم گردی به همت دختران تحصیل کرده و توانمند روستاها انجام خواهد گرفت.
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور ابراز امیدواری کرد: در سایه حمایت دولت و آموزش صحیح بانوان و دختران روستایی شاهد تحول و پیشرفت روستاها و جلوگیری از مهاجرت معکوس خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار