شرکت ۲۱ هزار نفردر جشنواره کتابخوانی رضوی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - دبیر نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اردبیل گفت: ۲۱ هزار نفر در مناطق مختلف استان اردبیل درجشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند که در پایان ۱۶۰ نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

کد مطلب: ۹۴۷۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۲۱ هزار نفردر جشنواره کتابخوانی رضوی در استان اردبیل

اکرم علی‌پور در آئین اختتامیه نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی مناطق جنوب استان اردبیل در شهرستان خلخال اظهار داشت: جشنواره کتابخوانی رضوی تاکنون مخاطبان و شرکت‌کنندگان بسیاری را به خود اختصاص داده است و این جشنواره در رشد و ارتقا سطح کتابخوانی و فرهنگ مطالعه کتاب کشور و به‌ویژه استان اردبیل نقش به‌سزایی داشته است.

او با بیان اینکه 21 هزار نفر در استان اردبیل به جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند افزود: 21 هزار نفر در رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان و در دو بخش مکتوب و آنلاین در مناطق مختلف استان اردبیل به جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند که در پایان 160 نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

دبیر نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اردبیل عبور از هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان و جنگ نرم دشمنان علیه جوانان و نوجوانان را مستلزم حفظ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست و تصریح کرد: در حال حاضر عبور از هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان و جنگ نرم دشمنان علیه جوانان و نوجوانان نیازمند حفظ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و ما باید این فرهنگ را در میان اقشار مختلف مردم به صورت گسترده ترویج دهیم.

علی‌پور با اشاره به استقبال گسترده مردم شهرستان‌های جنوب استان اردبیل در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: در شهرستان‌های جنوب استان اردبیل در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیش از 4 هزار و 500 نفر شرکت کرده‌اند که 11 نفر از شهرستان کوثر و 19‌ نفر نیز از شهرستان خلخال برگزیده این جشنواره شدند.

او با بیان اینکه همه مردم و مسئولان باید برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش کنیم اظهار کرد: همه مردم و مسئولان باید برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش کنیم و تامین زیرساخت‌های لازم از جمله احداث کتابخانه‌های جدید و اختصاص اعتبار برای تجهیز، تعمیر و نگهداری از کتابخانه‌ها از اقدامات دولت است و همچنین خانواده‌های نیز وظیفه ترویج فرهنگ کتابخوانی را در داخل خانواده خود بر عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار