معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان:

فعالیت‌های بدنی و ورزش جز فعالیت‌های روزمره دانش آموزان قرار گیرد

سمنان (پانا) - علیرضا حاجی قاسمی بابیان اینکه برای اولین بار مسابقات قهرمانی دختران کشور در دو رشته فوتسال و والیبال در رده متوسطه اول و دوم برگزار شد، ابراز داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی از سوی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی این میزبانی به شاهرود داده شد.

کد مطلب: ۹۴۷۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های بدنی و ورزش جز فعالیت‌های روزمره دانش آموزان قرار گیرد

علیرضا حاجی قاسمی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان بابیان اینکه در این دوره از مسابقات بالغ‌بر هزار نفر ورزشکار، مربی، داور و عوامل اجرایی داخل و خارج استان حضور داشتند، افزود: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ سلامت فعالیت بدنی در سطح مدارس است که با غربال‌گری از دانش آموزان نخبه این استعدادها برای تیم های پایه و ملی دعوت شدند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه این میزبانی با این حجم وسیع برای اولین بار در شاهرود برگزار شد، ابراز داشت: طبق نظر و قضاوت فدراسیون و کمیته ارزیابی در سطح اجرا کیفیت فنی و برنامه‌های فوق‌برنامه، پذیرایی و خدمات حل و نقل و موارد دیگر هر آنچه در توان بود اجرا شد.

حاجی قاسمی بابیان اینکه از این مبانی اهداف بسیاری دنبال می‌شود، تصریح کرد: یکی از اهداف این بازی ها، ایجاد موج اجتماعی برای ورزش بانوان و دانش‌آموزی در سطح شهر بود که بتوانیم سقف فعالیت‌های بدنی را افزایش دهیم و فعالیت‌های بدنی و ورزش جز فعالیت‌های روزمره دانش آموزان باشد.

وی افزود: ارتقاء سطح فنی دیگر هدف برگزاری این مسابقات بود که جهش روبه‌رو جلو برای دانش آموزان، مربیان و عوامل داخلی را ایجاد کند که بتوانیم در اینده میزبانی‌های بهتری را داشته باشیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه برندسازی استان سمنان از مقوله‌هایی که در این میزبانی مد نظر قرار داشت، اضافه کرد: در این دوره مسابقات از 32 استان کشور حضور داشتند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند سفیر فرهنگی گردشگری ورزشی ما باشند و به سراسر ایران، استان و شهرستان را معرفی و ظرفیت‌های گردشگری ما شناخته شود زیرا بسیاری از ورزشکارانی که حضور پیدا کردند برای بار اول به این شهر سفر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار