رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی خبر داد:

آغاز ثبت نام بدون آزمون و با اعطای تسهیلات کم بهره برای دانشجویان

هرمزگان(پانا)-رئیس دانشگام نور ابوموسی گفت: تحصیل گنندگان در این واحد آموزشی از تردد هوایی، دریایی و خوابگاه مجهز و رایگان برخوردارند.

کد مطلب: ۹۴۷۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام بدون آزمون و با اعطای تسهیلات کم بهره برای دانشجویان

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی با بیان اینکه این واحد دانشگاهی تنها واحد آموزش عالی در این جزیره استراتژیک است، گفت: با وجود دانشگاه پیام نور عدالت آموزشی در کشور برای اقشار مختلف جامعه رعایت شده است.

عامری از جذب دانشجو بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور ابوموسی خبر داد و افزود: متقاضیان و علاقمندان به تحصیل می توانند از امروز تا پایان شهریور ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sangesh.org یا مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی است، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور از لحاظ شهریه، پایین ترین شهریه دانشگاهی است و مناسب برای اقشار کم درآمد جامعه می باشد و علاوه بر این نیز وام با بازپرداخت طولانی با کارمز 1/4 درصد برای کل شهریه تحصیلی دانشجویان پرداخت می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی، تصریح کرد: این واحد دانشگاهی انعطاف پذیر می باشد که از بارزترین آن دانشجو می تواند محل آزمون را به دلخواه در نزدیکترین واحد به محل زندگی خود انتخاب نمایید.

عامری سیاهویی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور ابوموسی دارای 9 رشته کارشناسی و 2 رشته کارشناسی ارشد و قریب به 400 دانشجو در حال فعالیت است، خاطر نشان کرد: تحصیل در این واحد دانشگاهی از مزایای بسیار مناسبی برخوردار است که این مزایا شامل تردد به صورت هوایی، دریایی و خوابگاه مجهز رایگان و در ایام امتحانات نیز غذای گرم بین دانشجویان توزیع می شود.

وی در پایان اذعان داشت: دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در آزمون های وکالت، استخدامی و مقاطع بالاتر تحصیلی نسبت به سایر دانشگاهها عملکرد بهتری، داشته اند و درخشیده اند که این نشان از کیفیت آموزشی مطلوب دانشگاه پیام نور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار