ششمین جلسه اشتراک دانش در مخابرات منطقه سمنان برگزار شد

سمنان (پانا) - در راستای اجرای برنامه اشتراک دانش در مخابرات منطقه سمنان، ششمین جلسه اشتراک دانش با موضوع "مدیریت منابع به روش عملیاتی" برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۷۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ششمین جلسه اشتراک دانش در مخابرات منطقه سمنان برگزار شد

ششمین جلسه اشتراک دانش با حضور مهندس دارائی، مدیر مخابرات منطقه سمنان و جمعی از کارکنان مخابرات منطقه بصورت حضوری و مدیران و رؤسای مخابرات شهرستان‌های استان بصورت ویدئو کنفرانس و با ارائه بهنام حکمت‌آزاد، کارشناس مسئول حسابرسی مخابرات منطقه سمنان، با موضوع "مدیریت منابع به روش عملیاتی" برگزار شد.

در این جلسه، حکمت‌آزاد ضمن معرفی روش‌های عملیاتی و سنتی بعنوان دو روش‌ مدیریت منابع، مطالبی به تفضیل در خصوص این دو روش و تفاوت‌های آن عنوان کرد که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

در ادامه، مدیر مخابرات منطقه سمنان، با اهداء هدایایی، از ارائه دهند‌گان جلسات اشتراک دانش مخابرات استان تقدیر نمود و این جلسه با بحث و تبادل نظر حاضرین درخصوص موضوع مطرح شده پایان یافت.

شایان ذکر است کمیته مدیریت دانش و پژوهش مخابرات منطقه در سال 97 با رویکردی جدید، به منظور گسترش و ترویج فرهنگ مشارکت در موضوعات بهینه کاوی در صنعت مخابرات و ارتباطات، مقالات و کتب، پروژه‌های تحقیقاتی (پژوهش)، پروژه‌های اجرایی، ارتباط با مراکز دانشگاهی، خلاصه دانش، تجربیات، پیشنهادها و روایت‌های سازمانی، دوره‌های آموزشی، فایل‌های ارائه شده در جلسات، یادگیری سایه به سایه و سایر موضوعات مرتبط، فراخوانی منتشر نمود که مورد استقبال کارکنان این مجموعه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار