بهره برداری از پارکینگ ۹ دی همزمان با دهه ولایت

قم (پانا) -شهردار منطقه 4 قم از بهره برداری پارکینگ 9 دی همزمان با دهه ولایت خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۷۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از پارکینگ ۹ دی همزمان با دهه ولایت

مهندس مهدی اصفهانیان مقدم شهردار منطقه ۴ قم گفت: اجرا و احداث ۴۰۰۰ مترمربع پارکینگ ۹دی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: در راستای خدمت رسانی به شهروندان با رویکرد ایمن سازی و مناسب سازی و در جهت رفاه بیشتر شهروندان، مسافرین و زائرین شهر کریمه اهل بیت (س) و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و نیز استفاده بهینه و مطلوب تر از زمان و مکان و تامین فضای مناسب این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال انجام شده است.

شهردار منطقه۴ در خصوص تشریح عملیات عمرانی این پروژه بیان داشت: این پروژه شامل جدول گذاری به طول ۳۰۰ متر، زیرسازی و آسفالت به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع با ظرفیت پارک حدود ۳۰۰ دستگاه خودرو در محل پل ۹ دی حد فاصل خیابان مصلی و بلوار امین احداث و در حال حاضر قابل بهره برداری می باشد.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی پارکینگ جهت بهبود ترافیک در شهر قم مورد نیاز است به اقدامات شهرداری برای نهضت ساخت پارکینگ در شهر اشاره و عنوان کرد: در بودجه سال ۹۸ بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال جهت تملک زمین برای ساخت پارکینگ در سطح منطقه ۴ پیش بینی‌شده است.

اصفهانیان مقدم اذعان کرد: در حال حاضر ۴۵۰ متر مربع تملکات اراضی و ۳۰۰ متر توافق لازم جهت ساخت پارکینگ طبقاتی در منطقه صورت گرفته است که پس از تملک و توافق نهایی اراضی و تامین بودجه لازم انجام خواهد شد تا ان شاءالله در آینده نزدیک شاهد این مهم در جهت کسب رضایت و رفاه شهروندان باشیم.

شهردار منطقه۴ در پایان از همکاری شهروندان با مجموعه شهرداری در طول زمان اجرای پروژه های فنی و عمرانی تقدیر و تشکر نمود و اظهار کرد که شهرداری از مشارکت و همکاری شهروندان در خصوص ایجاد پارکینگ در نقاط مختلف شهر استقبال می‌ نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار