نشست مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۶ با کارکنان واحد پشتیبانی

تهران (پانا) - نشستی با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۶ با کارکنان واحد پشتیبانی در اتاق شورای شهید بنایی زاده منطقه برگزار شد و راجع به مسایل و دغدغه های پیش رو گفتگو شد.

کد مطلب: ۹۴۷۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۶ با کارکنان واحد پشتیبانی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 16 تهران، در ابتدامحمدی­وند، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت به ارائه گزارشی از فعالیت­های صورت گرفته شده در واحدهای زیرمجموعه پشتیبانی پرداخت و ضمن تشکر از زحمات نیروهای خدمتگزار منطقه اذعان داشت: این نیروها در بعضی مواقع حتی فراتر از وظیفه خود عمل نموده ­اند.

در ادامه مصطفی پالیزدار، مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 ضمن تشکر از زحمات معاون پشتیبانی و نیروهای فعال در این حوزه گفت: اگر فرد دقیقی عهده­ دار این مسئولیت باشد، افراد زیرمجموعه نیز عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت با توجه به حساسیت فعالیت­های این واحد، این مساله سبب کاهش دغدغه­ های مدیریت خواهد شد.

وی در ادامه افزود: حوزه معاونت پشتیبانی حوزه بسیار حساسی است که به دلیل رجوع زیاد مراجعه کنندگان به این حوزه مسئولیت سنگینی بر عهده واحدهای مربوطه ازجمله کارگزینی، مالی و رفاهی می باشد. تلاش در جهت احقاق حقوق معلمان ازجمله وظایف مهم این واحدها است که بازتاب این فعالیت­ها در انگیزه معلمان تاثیر به سزایی خواهد داشت. بنابراین فعالیت در این واحدها نیاز به افرادی دلسوز و مسئولیت پذیر دارد. در بعضی مواقع جهت پرداخت به موقع حقوق فرهنگیان منطقه شاهد این هستیم که همکاران واحد مالی بدون چشم­داشت ساعت­های زیادی پس از پایان وقت اداری مشغول فعالیت بوده ­اند.

همچنین در ادامه این نشست از زحمات خدابنده، کارشناس مسئول کارپردازی، که به تازگی به جمع این مجموعه پیوست به جهت پشتکار و اقدامات شایسته­ ای که به همراه تیم پشتیبانی داشتند، تقدیر بعمل آمد.

در پایان این نشست همکاران فعال در این حوزه به بیان نکاتی در رابطه با عملکرد خود پرداخته و به تبادل نظرات و افکار پرداخته شد.

در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت است که طبق بازدیدهای صورت گرفته توسط مسئولین اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران از واحدهای دبیرخانه وکارگزینی بازتاب خوبی از این بازدیدها به منطقه صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار